duminică, 17 iunie 2012

Reclama! :x

                                                             Bunaa >:D<
                                                  Ce mai faceti, v-ati trezit?
  Eu da, si tocmai ce mi-am comandat " Uneori sub clar de luna " de pe elefant, ca doar mi se pare normal sa profit de minunatia asta de promotie :) Dar, sa nu o mai lungim, azi voi face reclama la niste bloguri pe care eu le frecventez cu draga inima :x Si nu, nu mi-a cerut nimeni nici o reclama, ca eu nu fac reclama din milogeala. Din propria initiativa, va recomand blogurile mele preferate !!


Primul Blog!

 Primul blog la care voi face reclama este un blog superb, eu ador mult noul aspect al lor, este vorba despre blogul " From Dawn To Dusk ". Si Emy si Clau sunt foarte de treaba ( daca ajungi sa ii cunosti, insa nu pot adauga asta, nu am ajuns sa ii cunosc fata in fata, cine stie, poate voi avea ocazia ) si nu e blogul meu favorit doar pentru ca e primul blog pe care am castigat ceva :)). La amandoi se observa simtul umorului si dragostea pe care o pun in posturi si ador sa citesc tooooate postarile pe care le pun cei doi :) ( doar postati si voi mai des :)) ). Asaa, o sa inchei prin a va lasa linkul si a spera ca macar o sa aruncati o ocheada! :))

                                                          From Dawn To Dusk

Al Doilea Blog!

Deasemenea, mai am un blog pe care imi face deosebita placere sa il accesez, avand postari zilnice sii, de curand, si-a facut si un vlog, care ii merge perfect, ador sa vizualizez clipurile. Este vorba despre blogul Mistress Kat, al Crisei. Va las mai jos linkul. Enjoy :)

                                                          Mistress Kat 

Al Treilea Blog

Al treilea si ultimul blog la care voi face reclama astazi este blogul Ratacitori in Lumea Cartilor. Desigur, sunt convinsa ca ati auzit de el. Aspectul este superb, organizeaza o groaza de concursuri minunate si de curand ne-au anuntat ca, datorita lor, cartea Creatura de Nely Cab va aparea in Romania. Va dati seama ca fetele au muncit din greu, asa ca nu numai eu, ci cred ca toti va multumesc, Kyky si Oana :) Bravo!

                                                   Ratacitori in lumea cartilor

                            

Inchei prin a va indemna cu seriozitate sa dati o fuga pe aceste bloguri :)  Sper ca veti lua in calcul " recomandarile " mele :d

2 comentarii:

  1. heeey Sabry :),nu ne asteptam sa ne faci "reclama" la blog,multumim :* :*,o sa tinem cont de sfatul tau : sa postam mai des :p

    RăspundețiȘtergere

Parerea ta conteaza