miercuri, 27 iunie 2012

Recenzie: Maximum Ride ( 22 )

Deci cartea asta mi s-a parut incredibila. Abia am putut sa ma controlez sa NU o citesc. Am citit-o la mare si, desi stiam ca cu cat citeam mai repede si mai mult cu atat mai repede voi ramane fara carte de citit ( agonie pura ) nu m-am putut controla. Geniala!

Max Ride, impreuna cu Fang. Angel, Gasman, Nudge si Iggy are parte de o a entura constanta, fiind urmaria de o rasa de muntati: Eliminatorii, oamenii-lupi. Dupa ce a scapat de la Scoala si s-a adaptat, impreuna cu stolul, Max vrea raspunsuri. Cine le-a combinat ADN-ul cu unul aviar ai le-a creeat aripi. De ce? Si mai presus de tot, cine sunt parintii lor? Dupa ce Angel, cea mai mica dintre toti, e rapita de Eliminatori, stolul se hotaraste sa se intoarca la Scoala si sa o salveze pe fata. Ai crede ca aici apare deznodamantul, imediat dupa confruntarea finala insa nu. Imediat ce acestia o salveaza pe fata, evadeaza in New York, unde se afla Institutul - locul unde cei 6 pot gasi toate raspunsurile. Sfarsitul m-a cam lasat in pana si aunt sigura ca va exista si un al doilea volum. Sper doar sa apara mai repede ( desi stiu ca nu se va intampla prea curand ).

Nota mea: ++++++5/5

Parerea mea: Una din cele mai bune arti citite ever. Deeci o iubesc! Felul autorului de a scrie este superb, iar structura povestii este noua, unica. Am citit non-stop cartea asta si chiar am renuntat la cateva ore bune de plaja doar pentru a sta in camera si a o sa ura. Sunt super trista ca s-a terminat...