sâmbătă, 16 iunie 2012

Recenzie: Nascuta la miezul noptii ( 16 )

Tocmai ce am terminat Chimie Perfecta, am zis sa citesc o carte cu paranormal si am ales - pur instinct - din biblioteca, cartea Nascuta la miezul noptii. O carte frumoasa de altfel, si nu regret ca mi-am cumparat-o pe fuga de la un super-market, cand nu stiam nimic de ea inafara recenziei de pe spate. Sa nu o mai lungesc cu vorba, ca va plictisesc :))

Se pare ca parintii lui Kylie se urasc de moarte, pentru ca in mod clar autoarea C.C.Hunter a vrut sa evidentieze acest lucru tocmai din primele randuri ale acestei carti. I-a iesit, pentru ca eu am ajuns sa-i urasc pe amandoi pana in momentul in care s-a terminat cartea. Bun , deci dupa ce tatal lui Kylie se muta de acasa, in aceeasi zi, fata participa la o petrecere cu bautura si droguri - si da, ea e curata - insa atunci cand vine politia si ii duce pe toti la sectie, mama lui Kylie hotaraste sa o duca intr-o tabara pe toata durata verii, o tabara recomandata de dr. Day, psihiatra sa. Insa pana si din autobuz, Kylie isi da seama ca totul e cam straniu - un tip care isi poate schimba MULT prea repede lentilele de contact colorate diferit ( haha, s-o crezi tu ), o fata cu parul in 3 culori si cu un broscoi ce dispare rapid, si restul copiilor. Dupa un drum destul de lung, Kylie ajunge in tabara si multe lucruri ciudate se intampla, iar fata afla ca nu se afla intr-o tabara normala. Se afla intr-o tabara pentru fiintele supranaturale, iar Kylie este ferm convinsa ca locul ei nu e aici. Dupa o serie de intamplari, aceasta ajunge sa se indragosteasca de doi baieti...in acelasi timp: Derek si Lucas. Ea se invarte de colo-colo si se framanta ca sa afle cine e si multe altele, pana cand descopera ca...ok, tebuie sa o spun, deci daca nu vreti sa stiti sfarsitul sariti peste partea asta...tatal ei nu e unul biologic, ea incearca sa afle care e acela, insa descopera ca adevaratul ei tata este mult mai aproape decat poate crede...

Nota: 4,5/5

Parerea mea: Cartea este foarte frumoasa, niste idei destul de originale, insa ce m-a enervat EXTREM de tare e ca autoarea te seaca in repetitii. De exemplu faza cu tumoarea pe creier. Ne innebuneste pagini si pagini intregi cu ea, iar asta ma seaca la culme...macar sa fi avut tumoarea! :)) Adica, serios acum, abea dupa n-spe mii de ipostaze in care  " categoooric, tumoarea e de vina " ii vine Slava Domnului ideea sa se duca la un medic. Mda, asta a fost o parte enervanta, iar acea parte de carte mi s-a parut foarte plictisitoare, insa in rest cartea e OK. Mi-a placut, categoric astept volumul 2, pentru ca sfarsitul acestui volum este promitator si ma intreb cum se va folosi de el autoarea C.C.Huner.

Sper ca v-a placut recenzia mea ^^