miercuri, 20 iunie 2012

Concurs fulger 4!

Later Edit: Buun, deci prima care a trimis mail a fooost ank_adaus! Ti-am trimis cartea Thirst, pe care ai cerut-o. Locul 2 l-a ocupat Ioana/Nya/JustADream :)) Bravo, iti trimit si tie cartea acum :) Sii pregatiti-va, urmatorul concurs e o surpriza ( placuta, zic eu! )

       Buun! Concursul asta va fi umpic diferit! Eu va dau cate un indiciu pentru o anumita postare iar voi trebuie sa-mi trimiteti un mail pe adresa " sabrina8_dulcik@yahoo.com " cu linkul la postarea care crezi ca o indica randurile de mai jos!

Indiciu: Prima mea recenzie de pe blog, facut la o carte frumoasa. Coperta este in culori reci ( eh, si una calda ) si are ca personaj-principal o fata a carei parinti au mintit-o teribil...V-ati dat seama? Ei, ei? ;;) Sper ca da :) Daca mi-ati citit recenziile veti stii.


                        Astept mailul :) Castigatorii vor fi anuntati cel tarziu maine. Baftaa!

2 comentarii:

  1. uff, scuze de intarziere :) Am revenit la calculator. Mai e cineva? ;;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Bravo, ai castigat locul 1 :) Ti-am trimis cartea Thirst, de care ai mentionat in mail :)

    RăspundețiȘtergere

Parerea ta conteaza