miercuri, 20 iunie 2012

Concurs fulger 1!

LATER EDIT: castigatoarea este Elena, desi nu prea a respectat cerintele. Ce carte vei alege tu va primi si Madda! Buun, trecem la urmatorul concurs? cateva mnutele, sa vedem cine reusestee :x

                  Daca citit postul inseamna ca vreti sa castigati o carticiiica :x Vreti, vreti?
Tot ce trebuie sa faceti este sa >> lasati aici un comentariu cu raspuns la intrebarea " Care e cartea ta preferata de la Leda? ( daca nu ai una, care e cartea ta preferata in general ). <<
    Cine nu va raspunde cum trebuie ( minim 2 randuri ) nu va castiga! Haideeti, haideeti, vreau participanti!
        
 Primul care va lasa un comentariu va avea posibilitatea sa isi aleaga o carte din postul de mai jos. Poti oricare. Al doilea va primi aceeasi carte care a ales-o primul. O data ce s-a ales cartea, a fost scoasa de pe lista!

Sii, dupa cum spuneam, trebuie sa fii abonat prin GFC ca sa poti participa :) ! Fie ca cel mai bun si mai rapid sa castigeee :x

                                                Ah, si, am uitat...START!

11 comentarii:

  1. AA Am o serie Fortele raului absolut :) Sper ca sti de ea si ca iti place si tie :)

    RăspundețiȘtergere
  2. nu, raspunsul de la intrebarea de mai sus :)

    RăspundețiȘtergere
  3. felicitari, Elena, insa vad ca nimeni nu mai vrea sa participe :(

    RăspundețiȘtergere
  4. Cartea mea preferata este Prima iubire de Francine Prose mi place pentru ca prezinta prima iubire din adolescenta dar si trecerea peste o tragedie. Va recomand cartea.
    Cartea pe care o aleg este: Tradarea, Casa Noptii ( PC Cast, Kristin Cast )

    RăspundețiȘtergere
  5. Cartea mea preferata de la Leda :-? Divergent :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Pai aleg Cronicile din Narnia :D. Iti dau mail-ul meu?

    RăspundețiȘtergere
  7. inca nu. ma scuzati, azi nu voi trimite cartile, ci maine. trimite.mi un mail pe adresa mea :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Sabryy care este e-mail tau sau unde il pot gasi?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti las e-mailul meu: Linamaduu@yahoo.com

      Ștergere
    2. off, am uitat sa-mi las emailul, rusine mie. O sa-ti trimit cartea joi :)

      Ștergere

Parerea ta conteaza