miercuri, 20 iunie 2012

Concurs fulger 2!

LATER EDIT: JustADream a comentat prima! bravoo, sa.mi spui ce carte vrei. Cat despre restul care mai vreti sa castigati, ramaneti pe faza :)

              Concursul fulger 2 va fi cam la fel, insa va trebui sa raspundeti la o intrebare diferita!
          >>> Cum a fost anul asta de scoala? Ai luat vreun premiu, medii bune, ceva ceva? :> <<<

S-a dus o carte...mai sunt 8. Nu uitati, nu puteti castiga mai mult de 5 carti! Lasati-i si pe altii sa castige. Deasemenea, cine participa la cel putin 2 intra automat in tragerea la sorti pentru seria secreta in romana, in format ebook.

Sii, ca sa facem premiile si mai mari, cine participa castiga cate o intrare pentru concursul ce are ca premiu cartile " Chimie perfecta " si " Naluca si naucul ". Nu-i asa ca-i tare? :)) Pai, ce pot sa spun, bafta tuturor!

                                                                START!!!

6 comentarii:

  1. Păi, mi-au ieșit toate mediile 1O, deci sunt premiantă. A fost un an bun. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. De menționat că sunt clasa a șaptea. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Pentru mine anul acesta a fost minunat, cred că a fost ca un vis. Am trecut de primul an de liceu! A fost super tare! Şi am terminat cu o medie ok, iau premiul I, cred că a fost un an super, chiar dacă mi-am dat seama că nu toţi îmi sunt prieteni.

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt abonată prin GFC. Sunt Nya - știi, fac ca pe facebook: când îmi vine ceva în minte, mai dau un comentariu, ca să mă asigur că am făcut totul corect -. Cum îmi aleg o carte, dacă câștigătoarea de la primul concurs nu și-a ales încă una? -.

    RăspundețiȘtergere
  5. Anul acesta scolar a fost destul de dificil. Am luat locul 2 si acum trebuie sa invat pentru ca, nu peste multe zile ma asteapta niste examene. :) Tu cum te-ai descurcat?

    RăspundețiȘtergere
  6. Oricum, aleg Trădarea de PC Cast. Ți-am trimis mail. :)

    RăspundețiȘtergere

Parerea ta conteaza