joi, 21 iunie 2012

Premiu + Concursuri fulger!

                   Bunaa, dragii mei :* Tocmai am venit de la scoala si era o zarva acolo...:))
                    Trebuie sa recunosc ca ma doare gatul la cat am urlat :> Ieeeei!!! :x

                        Paai, am primit un premiu de la Emy, multumesc muuult >:D<



                              Multumesc mult, scumpa! Sa stii ca si eu iti iubesc blogul :)
         Il dau mai departe lui Deyu, celor de pe BM, Dee...off, sunt atat de multe bloguri superbe :x!

Siisii, am facut rost de niste carti si iata ca astazi avem un nou maraton cu carti in rom. si engleza!
           Imediat ce postez castigatorii concursurilor de ieri ( ora 4 ) voi incepe cu concursurile :)
                                                                     Puuuuupici!! :*:*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parerea ta conteaza