vineri, 22 iunie 2012

Recenzie: Clubul mortilor de Charlaine Harris

Recenzie

Uff, si ce ma enerveaza ca Sookie nu mai e cu Bill! Dupa ce a abandonat-o si tradat-o, acestia se despart. Sookie ajunge in Jackson, la Clubul Mortilor cu un varcolac superb, numit Alcide Herveaux. In club au loc mai multe incidente care tin de intalnirile lui Sookie cu un teriantrop, Debbie Pelt, fosta lui Alcide.In Jackson au loc multe aventuri, Sookie ajunge sa o omoare cu mana ei pe o femeie-vampir (nu, nu va spun cum o cheama) si il elibereaza pe Bill, care era tinut captiv intr-o casa plina cu fiinte supranaturale. Eu una am inceput sa-l urasc de moarte pe Bill, nu o merita. Insa Alcide este foarte... dragut, prin felul lui de a fi. Dar, totusi, Sookie a fost extrem de indrazneata si curajoasa si a reusit sa faca ceea ce Bill nu a fost in stare, iar asta a dovedit cat de puternica poate fi aceasta eroina de succes.

Nota: 5/5 (e cartea lui Harris, nici una nu merita mai putin)


Parerea mea

Cea de-a treia carte a seriei "Vampirii Sudului" continua cu o noua provocare pentru Sookie. Uh, cartea asta e atat de interesanta, incat am citit-o in 3 zile. 3 zile!? Autoarea are un fel minunat de a scrie, foarte captivant. Reuseste sa imbine viata de zi cu zi cu lumea supranaturala si ii iese perfect! Deci nu am mai vazut o carte care sa aiba toate detaliile atat de bine definite. Cartea este atat de interesanta, incat uneori ma uit la True Blood, curioasa sa vad cum ar arata imaginile in capul unui regizor. Serialul mi se pare mai slabut, nu sunt fana, insa prefer cartile. Va recomand cartea cu caldura, citit-o. Pe mine m-a impresionat.
   
Deci, trebuie sa o cititi! Adica, serios, 3 zile!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parerea ta conteaza