duminică, 3 iunie 2012

Nou in biblioteca :x

                                 Primite :x


Sunt suuper incantata ca am reusit sa profit de super-reducerea oferita de editura Leda si mi-am achizitionat Academia Vampirilor, deeci 6 carti. Va dati seama ca atunci cand au venit era sa sparg usa de fericire! M-am taiat pana si in hartia cu care erau impachetate :)). Deci pe astea le-am primit de la bunica, de ziua mea (2 iunie).

Si am primit de la o invitata ( multumesc, Deea ) 2 carti! Setea si Cele noua vieti ale lui Christopher Chant. Iii, sunt superbe.

Si de pe blogul " Carti cu colti " trebuie sa-mi vine cartea " Vampire Shift " in editite ebook. Yay :x

                                   Cumparate :x

 O data cu revista Bravo mi-am luat Secretul Hannei.
  Si datorita lui Deyu, colega mea, care a dat din greseala o dubla comanda, mi-am luat Luna Albastra de Alyson Noel.


Daa, stiu! 10 carti intr-o luna...nici mie nu imi vine sa cred cum am facut rost de ele :)) Voi ce ati mai primit/cumparat/castigat?

3 comentarii:

  1. Se pare ca ai facut rost de cateva carti frumoase. Spor la citit. Sunt sigura ca Academia Vampirilor o sa iti placa mult. :x

    RăspundețiȘtergere
  2. Wow... ce norocoasa! Eu nu am mai avut bani sa profit de reducerea la Academia Vampirilor. :(

    RăspundețiȘtergere
  3. Pai daca e sa spun asa, nici eu nu am avut :)) dar inveseleste-te, cartile nu pleaca nicaieri, si tot ti le iei tu in viata asta :))

    RăspundețiȘtergere

Parerea ta conteaza