luni, 18 iunie 2012

Altfel de leapsa :x

1. Luati prima carte pe care o gasiti la indemana si transcrieti primul paragraf.
"Urasc avioanele pentru ca stai cu ochii holbati la cer si te napadesc tot soiul de ganduri de cate te-ai putea lipsi." - Setea, Carrie Jones

2. Scrieti primul paragraf din cartea preferata.
Ei, aici e mai greu. Faza e ca nu pot sa ma decid intre 2 carti, anume Revelatia ( Kelley Armstrong ) si Chimie Perfecta ( Simone Elkeles ). Asa ca o sa pun de la Chimie Perfecta, deoarece am citit-o mai de curand.
"Toata lumea stie ca sunt perfecta. Duc o viata perfecta. Am haine perfecte. Pana si familia mea e perfecta. Si desi asta e o minciuna sfruntata, m-am dat peste cap sa pastrez aparentele ca am tot ce-mi doresc pe lume. Daca adevarul va iesi vreodata la lumina, toata imaginea mea perfecta s-ar duce de rapa." - Chimie Perfecta, Simone Elkeles ( genial, nuu? :x ).

3.Scrieti un citat dintr-o carte care v-a dat de gandit.
"-Bine. Nu a dat bani ca sa ia biletul cu numele tau. Della rase si se apleca spre ea ca si cum urma sa-i impartaseasca o picanterie. Plateste cu sange, Kylie. Jumatate de litru, mai exact." - Nascuta la miezul noptii, C.C.Huner.



4.Transcrieti primul paragraf din cartea care v-a marcat copilaria. ( o sa scriu din cartea care m-a cam marcat...la modul rau ) Chiar daca  pare mult, am luat un citat foarte ingenios. Aveti incredere in mine ;)

"-Hei, abia ma incalzesc. Stii ce admir eu la tine, Ty? Creativitatea ta. Ingeniozitatea. Cum a fost sa-mi dai de ales intre a-l ucide pe Armen si a fi violata in grup. M-ai inspirat spre noi punti de creativitate, asa ca taci si asculta. Optiunea doi. Tii minte caseta pe care ai vazut-o cu mine luptandu-ma cu Lake? Cea in care-mi transform mana intr-o gheara? Draguta smecherie, nu? Ei bine, iata ideea. Imi transform mana si-ti sfasii burta. Nu mult, destul cat sa iasa un pic de intestin, sa inceapa o sangerare constanta. Stii ce se spune despre ranile provocate prin impuscare? Ca rana in stomac e cea mai urata. Dureaza o vesnicie sa mori su doare ca flacarile iadului. Ceea ce, daca ma intrebi pe mine, ar fi un bun precursor pentru ce te poti astepta de la eternitatea ta. Imi cam place varianta asta. Foarte potrivita. La naiba cu jocul, o aleg pe asta." - A doua lina plina, Kelley Armstrong.

5. Transcrieti primele 10 cuvinte dintr-o carte care pe care o aveti in biblioteca, dar nu va place.
"Un fazan salbatic solitar zbura razant pe costisa dealului aproape" - Festinul Leilor, Will Smith.

6. Luati o carte care va este mai aproape ( sa nu fie aceeasi ca la punctul unu ), deschideti-o la nimereala si transcrieti primele 10 cuvinte de pe pagina.
"Alcide a fost dragut cu tine si nu te va " ( nu are nici un sens :)) - Mort de-a binelea - Charlaine Harris.

7.Scrieti ultimele 5 cuvinte dintr-o carte pe care o aveti in biblioteca, dar inca nu ati citit-o. ( ajung si la ea acuma :)) ).
" ...spate si umbrele noastre inainte " - Morti cu totii, Charlaine Harris.

8. Transcrieti prima fraza dintr-o carte cu vampiri, la alegere ( daca aveti ).
"Si exact cand ma gandeam ca o zi mai nasoala de atat nu se poate, am vazut mortaciunea aia sprijinita de vestiarul meu." - Semnul, P.C.Cast+Kristin Cast ( hihi :)) ).

9.Scrie o replica a unuia dintre personajele tale mascultine preferate - din carti.
"-Iisuse, ar trebui sa vezi lucrurile de aici, scumpo, declara Clay, iesind din baie. Aftershave, colonie si deodorant cu parfum de mosc. Daca nu puteam declara cu certitudine ca mutt-ul este unul nou ghidandu-ne dupa mirosul sau natural, acum stim ca asa stau lucrurile, din cauza acestor porcarii sintetice. " - Luna plina, Kelley Armtrong: Clayton Denvers, varcolacul.

10. Uita-te la biblioteca ta. Cauta o carte care incepe cu T, M sau V, la alegere, iar apoi scrie prima fraza din ea.
"Atat de multa vreme au incercat gemenii Lorelli si Ovid Thorntwaite sa se omoare unul pe celalalt, incat niciunul dintre ei nu-si amintea care dintre tentativele de crima a fost prima" - Mostenirea Ucigasa, Gareth P. Jones.

                     Dau aceasta leapsa mai departe oricui vrea sa o ia si in special lui Emy :*!

                                                     Pupici si noapte bunaa! :x

Un comentariu:

Parerea ta conteaza