sâmbătă, 2 iunie 2012

Recenzie: A doua luna plina ( 14 )

Azi am venit cu recenzie la cartea A doua luna plina. ( Kelley Armstrong ).

Coperta Tritonic
Cartea se invarte, la fel ca in primul volum, in jurul protagonistei noastre: Elena, prima femeie-varcolac. Insa cand ea este rapita de un grup de cercetatori, isi da seama ca nu are nici o scapare. Alaturi de fiintele supranaturale de acolo ( vrajitori, vampiri si samani ), Elena se adapteaza inchisorii si isi face si un prieten, seful inchisorii: Tyron Winsloe. Da, desi tipul o favorizeaza si ii place sa-sti petreaca timpul alaturi de ea, este personajul negativ. De ce? Este ingrozitor de sadic, ii place sa manipuleze si tortureze pe ceilalti. Cand Elena incepe sa-sti piarda speranta de a mai scapa de acolo, ea isi da seama ca singura cale de scapare este sa se foloseasca de Ty.Si astfel, ghidata de dorinta de a-l revedea pe Clay Denvers, iubitul-varcolac si Jeremy, seful haitei, Elena evadeaza. Dupa ce doctorita este tranformata in varcolac si inchisa exact ca ceilalti, Elena se decide sa faca un pact cu ea, insa doctorita moare. Iar Elena ramane singura femeie-varcolac din lume. Sfarsitul este unul infricosator, insa nu te vei putea opri din citit.
Coperta originala
Nota mea: 5+/5
Parerea mea: Da, cartea este superba si v-o recomand, insa, INSA trebuie sa aveti mai mult de 15 ani. Adica are niste faze mai...delicat + o groaza de crime. Eu cred ca am facut o greseala citind-o abea la varsta de...aaa, cred ca 11 ani? Oricum, Kelley stie sa scrie si ador cartile ei. Insa imi pare rau ca editura Tritonic a schimbat coperta, titlul, si chiar si denumirile unor fiinte supranaturale din carte ( varcolacii fara haita ). In primul volum se numesc mutt-i, in al doilea, altfel. Hello?! Decideti-va! Sunt destul de dezamagita de editura Tritonic, asa ca un motiv de bucurie a fost atunci cand am aflat ca editura Leda a preluat seria si in curand va fi lansata a treia carte: Magie de doi bani. Eu o sa fiu prima care o cumpara...Kelley a scris vreo 20 de carti, insa numai 5 au ajuns in Romania ( Fortele Raului Absolut: Invocarea, Revelatia, Rafuiala ; Femei din lumea de dincolo: Luna Plina, A doua luna plina -> in engleza Bitten si Stolen ). Eu una i-am dat o nota atat de mare deoarece cartea e scrisa bine, are o poveste superba, si am indragit fara limite pe varcolacul inimii Elenei: Clay.In concluzie, DA! Luati-va cartea!