joi, 21 iunie 2012

GATAAAAAA!

GATA SCOALAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!

                          Deeci eu nu ma poooot!!! :x:x Sar in sus de fericire, gata scoalaaaa!
        Doamne, voi avea timp sa citesc cat de multe carti vreau, fara grija temelor! Doamneeee!

     Sisii sunt atat de fericita! Mama mi-a luat cartea Maximum Ride: Experimentul Angel si nu mai pot de fericiree :x Mi-am comandat si ultimele 3 volume din Vampirii Sudului (Mai rau decat moartea, mort si-ngropat, moarte in familie) si cartea " In jocul celor mari " si azi mi-au venit :x Suunt atat de fericita, am terminat cu medie mare, iau locul 3 si maine merg cu colegii la bowling :x Voi ce faceti maine?

  Azi fac o lista cu toate recenziile pe care imi propun sa le fac in toata vacanta!
1. Maximum Ride ( necitita )
2. In jocul celor mari ( necitita )
3. Clubul Mortilor ( citita )
4. Mort de-a binelea ( citita )
5. Categoric moarta ( citesc acum )
6. Rapirea ( Chloe King ) ( necitita )
7. Uneori sub clar de luna ( necitita )
8.  Invocarea ( citita )
9. Revelatia ( citita )
10. Rafuiala ( citita )
11. ...si multe altele :) Mai citesc carti pe parcurs :)

               Voi, ce v-ati pregatit pentru vara? Ce veti citi pe perioada caniculei?

 Din nou: VACANTAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

Un comentariu:

Parerea ta conteaza