miercuri, 20 iunie 2012

Recenzie: Moartea la Dallas de Charlaine Harris

Recenzie

"Moartea la Dallas " ne prezinta si mai multe intamplari din viata lui Sookie. Dupa ce Eric este chemat in Dallas, Sookie trebuie sa-l urmeze, ca urmare a "contractului" cu vampirul blond. Insa cand ajunge acolo, o serie de intamplari nefericite ii invadeaza viata lui Sookie: este rapita de un grup de protestanti religiosi ce vor sa distruga rasa vampirilor si trece prin mai multe greutati, pana cand sosesc vampirii Bill si Eric pentru a o salva. Oare vor reusi cei doi sa o ajute? Pai nu. Dupa ce niste prosti se hotarasc sa o lege pe Sookie de un vampir la lumina zilei, ca sa arda de vie, aceasta incearca sa evadeze si reuseste. Ha, fara ajutorul vampirilor, telepata blonda fuge cu o prietena si masina ei direct la spital. Unde se incheie cartea.

Nota: 5/5


Parerea mea

Recenzia a fost cam scurta, pentru ca nu vreau sa dau spoilere - si da, stiu ca am reusit sa fac asta -, insa ceea ce conteaza, cel mai mult, este ca, dupa cum am sperat, volumul 2 din seria lui Charlaine Harris nu m-a dezamagit, ba chiar m-a facut sa vreau mai mult si abia astept sa ma apuc de al treilea volum, pentru ca, atunci cand citesc, mi se pare ca universul lui Sookie pur si simplu ma absoarbe si ma captureaza, nelansandu-mi vreo clipa sa respir usurata. Atat de multe intrigi si atat de multe puncte culminante, ca nici nu stii cum sa citesti mai repede. Personajele sunt foarte bine conturate si simti ca le cunosti de multa vreme. Seria Vampirii Sudului este pur si simplu perfecta, iar voi nu trebuie sa o ratati. Serios.

Un comentariu:

Parerea ta conteaza