marți, 9 octombrie 2012

Recenzie Sacrificiul ( Eve #2 )

 Hello! :)
Am venit cu o noua recenzia la Eve 2 - Sacrificiul.
Cartea asta a fost superba si ma bucur foarte mult ca am castigat-o pe Mythical Books si a fost o placere pentru mine sa o citesc.
Enjoy!
 
 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Recenzie

Cartea asta a fost extrem de diferita fata de ce ma asteptam. Sincer, imi este foarte greu sa nu dau spoilere, insa voi incerca.
Dupa ce Eve ajunge in Califia si sta acolo cateva luni, afla ca barbatul vietii ei - Caleb - e in mare pericol si evadeaza imediat. Insa nu da de Caleb. In schimb, da de Stark, politistul cel rau. Acesta o captureaza si o duce in Orasul de Nisip. V-as spune de ce este dusa acolo, dar stric tot farmecul. Regele vrea neaparat sa o tina cu el si o inchide in palat, insa Eve - Genevieve - evadeaza de mai multe ori ca sa se intalneasta cu Caleb. In cele din urma, Caleb e prins si totul se complica.
Veti afla citind cartea


Nota mea: 5/5


Parerea mea

Omg. Cartea asta a fost incredibila. Am gasit multe, multe note proaste pe goodreads, insa mie Sacrificiul mi s-a parut perfecta. Am citit non-stop, la ora de romana sau cand mancam. Multi au spus ca are multa descriere - din nou, nu sunt de acord. Pe cat de plictisitoare a fost prima carte din serie, pe atat de interesanta a fost asta. M-a tinut cu sufletul la gura, iar faptul ca nu se termina tocmai cum ma asteptam ma cam socheaza. Imi plac foarte mult cartile cu final tragic ( nu stiu de ce! poate nu sunt atat de banale ), dar chiar asa?! Anna Carey ma tortureaza. Si, God, nu pot sa astept pana in aprilie, anul viitor, ca sa citesc cartea. Bine, trebuie, dar serios acum! :)) Sper ca Leda va face asa cum a facut pana acum si va publica [,] cartea la noi in tara in aceeasi zi in care va fi publicata si in SUA. 
Cat despre coperta, chiar mi se pare mai draguta decat cea din SUA.:)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Sper ca v-a placut recenzia mea.^.^
Good night!
   

7 comentarii:

  1. Imi place recenzia. :) Am auzit numai pareri bune despre ea. Din pacate mi-am facut planuri sa termin ce am in biblioteca inainte de a cumpara altceva...

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu i-am dat doar 4 stele. Chiar mi-a placut cartea, mai putin finalul. Adica, Caleb....(stii tu ce se intampla cu el, ca sa nu zic eu)si Eve trebuie sa se supuna ordinelor Regelui. Si nici eu nu mai pot sa astept pana apare volumul 3 si la noi. Totusi sper sa aiba un final fericit, sa nu cumva sa incep sa plang (mi se mai intampla uneori :D).

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu am citit nici prima nici a doua carte dar stiu ca este o carte frumoasa fiindca are dramatism si e putin romantica.Povestea cred ca este una foarte frumoasa .like la recenzie..:)))

    RăspundețiȘtergere
  4. inca nu am apucat sa o citesc,dar deabia astept!coperta de la ei e mai faina

    RăspundețiȘtergere
  5. O lectura usoara si placuta, genul cartilor care se citesc intr-adevar "cu sufletul la gura", avand o actiune palpitanta, cu multe rasturnari de situatie si cu final neasteptat, tragic, deschis... Desi debordeaza de fictiune, fiecare roman din serie aduce, prin chiar finalul deschis si tragic, impresia de autenticitate. O carte, de fapt doua (o asteptam si pe a treia!) care impresioneaza si lasa amintiri! Multumesc pt. imprumut!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu multa placere! Si eu o astept pe a treia. Pacat ca va incheia aceasta trilogie.

      Ștergere
  6. Si eu cred la fel. Prima carte, plictisitoare, a doua, in schimb. Foarte buna. Are de toate, iar personajele, in principiu Eve, evolueaza mult :) Frumoasa recenzie. Ma bucur ca nu ai dat spoilere, si banuiesc cat de greu ti-a fost sa nu faci asta, ca si mie de altfel :))

    RăspundețiȘtergere

Parerea ta conteaza