marți, 23 octombrie 2012

Leda news + quick giveaway

Heya, people?
Ce mai faceeti?

Banuiesc ca ati observat cu totii cata activitate a avut editura Leda, asa-i?
Daca nu, iata ultimele 2 noutati...

VISĂTOAREA, Cartea a doua din seria EVERNIGHT de Claudia Gray

Născută din părinţi vampiri, Biancăi i s-a spus întotdeauna că e menită să devină aidoma lor. Dar s-a îndrăgostit de Lucas, un irezistibil vânător de vampiri infiltrat la Academia Evernight, şcoala-internat exclusivistă la care este elevă. Bianca este hotărâtă să fie împreună cu Lucas, chiar dacă pentru asta e nevoie să-i mintă pe vampirii puternici din Evernight.
Propriile minciuni o împing în adâncul misterelor şcolii, şi descoperă că până şi cei în care are cea mai mare încredere îşi au propriile secrete întunecate. Când o forţă fantomatică începe să atace academia – având-o pe Bianca drept ţintă –, ea descoperă adevăruri şocante din propriul trecut, care-i vor schimba pentru totdeauna viitorul.

“Odată ce am început să citesc EVERNIGHT, n-am mai putut-o lăsa din mână. De-abia aştept volumul următor din seria Claudiei Gray!” – L.J. Smith, autoarea seriei Jurnalele Vampirilor, bestseller New York Times

Pentru mai multe informaţii, vizitaţi www.claudiagray.com
Cartea are 384 de pagini, formatul 13 x 20 cm, este cartonată fără supracopertă. Preţul de listă este 39,90 lei, iar la precomandă beneficiaţi de 25% reducere şi transport gratuit.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Si acum un scurt fragment...

– [...] Mi-ai arătat toate constelaţiile, dar nu mi-ai spus niciodată de ce priveşti stelele.
Mi-am înconjurat genunchii cu braţele şi mi-am sprijinit bărbia pe ei, căzând pe gânduri. Deşi ştiam răspunsul, era important să-i vorbesc lui Lucas astfel încât să înţeleagă.
– Părinţii mei mi-au spus ce sunt eu în realitate încă de când eram foarte mică, imediat ce m-au considerat capabilă să păstrez un secret. Au făcut ca adevărul să sune de parcă ar fi fost ceva deosebit. O mare aventură. Am crezut că era ca în poveştile cu zâne, când fata care mătură prin casă descoperă că de fapt e prinţesă şi că într-o bună zi va veni s-o caute un prinţ. Ca şi cum secretul din mine ar fi fost magic.
Lucas părea dornic să pună o întrebare, dar şi-a dat probabil seama că mă străduiam din răsputeri să găsesc cuvintele potrivite, aşa că a continuat să mă privească în tăcere.
– Am priceput pentru prima oară că nu era vorba doar de distracţie şi de magie – am ştiut deodată că exista ceva rău în a fi…
M-am uitat în jur. Raionul în care ne aflam continua să fie pustiu, dar am ocolit oricum cuvântul care începea cu V.
– …că în asta era ceva rău atunci când am înţeles că eu n-o să mor niciodată, dar toţi prietenii mei din Arrowwood vor muri. Carrie, şi Tom, şi Renne – vor muri cu toţii. Absolut toţi. Vor îmbătrâni şi vor dispărea, iar eu voi rămâne singură. Asta m-a speriat, fiindcă mi-am dat seama că, dintre toţi oamenii pe care-i iubesc pe lume, voi putea să-i păstrez alături pe foarte puţini.
Lucas mi-a cuprins cu blândeţe un obraz în căuşul palmei. Mi-am înghiţit nodul din gât şi am continuat:
– Aşa că m-am străduit să mă gândesc ce aş putea păstra. Să aflu dacă există ceva care va rămâne întotdeauna cu mine.
– Stelele…, a spus Lucas. Ai ştiut că poţi avea întotdeauna stelele.
Am dat din cap, ştiind că înţelesese totul. M-a luat în braţe şi m-a strâns atât de tare, încât am fost convinsă că şi el avea să-mi fie alături pentru totdeauna.

 Superb, asa-i? <3
Eu nu am citit volumul 1, insa mereu mi-am dorit sa citesc aceasta carte.:x
Oricum, cred ca e multa bucurie pe fanii Claudiei Gray.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ÎNTRE SEDUCĂTORUL DEREK ŞI CURAJOSUL LUCAS, MINUNATA ŞI VULNERABILA KYLIE ÎŞI CONTINUĂ POVESTEA…
TREZITĂ ÎN ZORI DE ZI, vol. 2 din seria SHADOW FALLS de C.C. HUNTER

Kylie luptă în continuare să facă faţă vieţii din lumea reală, dar şi celei din lumea fiinţelor supranaturale din care nu este sigură că doreşte să facă parte. Întrebarea Ce fel de creatură sunt eu? o urmăreşte continuu şi îşi doreşte mai mult decât orice să găsească răspunsul. Înconjurată de vampiri, vârcolaci, metamorfi, zâne şi vrăjitoare, trebuie şi ea, la rândul ei, să descopere ce puteri are şi ce loc ocupă în marea familie a creaturilor din lumea fantastică.
Dar, până atunci, are de înfruntat o fantomă insistentă care îi tot repetă că o persoană dragă ei îşi va pierde viaţa în curând, dar şi o creatură venită din partea întunecată a lumii supranaturale, care o urmăreşte pas cu pas. Curajoasa Kylie depăşeşte obstacole, realizează lucruri de care înainte nu era capabilă, trece prin momente palpitante şi tulburătoare, alături de adevăraţii prieteni.
Şi fiindcă totul se petrece în Shadow Falls, o tabără de adolescenţi, nu poate lipsi nici povestea romantică. Cine va fi alesul? Seducătorul Derek sau vârcolacul Lucas?
O carte amuzantă, emoţionantă, romantică, dar pe alocuri şi cu scene de-a dreptul înfricoşătoare, cu răsturnări de situaţii nebănuite şi cu personaje minunate care – indiferent dacă sunt vampiri sau vârcolaci, fiinţe umane ori metamorfi –  ne arată că la minunata vârstă a adolescenţei totul devine posibil.
”Am râs şi am plâns atât de mult când am citit această carte… mi-a plăcut la nebunie! Citeam din ea de câte ori aveam ocazia, pentru că pur şi simplu nu-mi venea să o mai las din mână.” – URBAN FANTASY INVESTIGATIONS


Pentru mai multe informaţii despre autoare şi cărţile sale, accesaţi http://www.cchunterbooks.com/

Cartea are 480 de pagini, formatul 13 x 20 cm., este cartonată fără supracopertă şi are preţul de listă 44,90 lei. La precomandă veţi beneficia de 25% reducere şi veţi avea transportul gratuit.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Oh, da, pe ASTA o astept de multa vreme.
Doamneee, chiar mi-o doresccccc :x
Chiar acum strang bani ca sa pot sa mi-o cumpar. 

Oricum, banuiesc ca ati vazut ca din titlu ca azi va incant cu inca un giveaway.
De data asta, nu trebuie sa faceti nimic mai mult decat sa-mi trimiti mail in care sa solicitati premiul.
 Premiul este un cod pentru Smashwords cu reducere de 25% pentru cartileee:




















  in format ebook.
Ma gandesc ca e o afacere buna, din moment ce cartile astea par foarte interesante, iar cei care au ebook, si mai bine.
 Nu exista castigator, toata lumea le va primi.
Email-ul meu este " sabrina8_dulcik@yahoo.com ".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parerea ta conteaza