vineri, 19 octombrie 2012

In my mailbox!

Buna.:)
E vineeeeeri! \m/
God, ce repede s-a dus saptamana asta!

Stiu ca nu am mai postat demult in rubrica asta, dar pentru ca...stiti...nu am avut ce sa postez!
Oricum, azi va prezint doua carti superbee <3


Prima este cartea The Lost Girl, castigata pe blogul A Reader Of Fictions pe care eu personal il ADOR <3
Oricum, pe asta am primit-o ieri si am fost asaa fericita cand am vazut-o!
Desi nu cred ca o sa o citesc prea curand - trebuie sa le citesc intai pe cele pentru recenzie.
Dar am aruncat un ochi si pare foarte interesanta.<3


Sii Legilea Atractiei pe care mi-am precomandat-o atunci cand a fost precomanda.:)
Mi-a venit acum multa vreme, daaar...stiti voi...lenea.
Oricum, am citit vreo 20 de pagini din ea si nu prea ma captiveaza.:( E cam aceeasi poveste, alte personaje.
Voi vedea. Sper sa nu ma dezamageasca cartea asta, am mari asteptari de la Simone Elkeles.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Voi, ati mai primit ceva in ultima vreme? :o3
Maine nu voi putea posta, pentru caaa merg in excursie! <3 
Deja prezic distractie! :))
Have a nice day!

Un comentariu:

Parerea ta conteaza