miercuri, 31 octombrie 2012

It's Halloween, guys! (and, of course, giveaway!)

Hello! 
Azi e 31 octombrieeeeeee >:)

Pai si...
*ne dati ori nu ne dati?*
 M-am gandit sa nu fiu numai un soricel oarecare, ci sa fiu un soricel darnic.
Veti primi chestiutele de mai jos...


Cadou!
Tot ce trebuie sa faceti e sa lasati un comentariu in care sa scrieti cum ma urmariti
( GFC, e-mail, networked blogs...) si nick-ul, respectiv e-mailul.
A, si pentru ca sunt curioasa, nu de alta, sa-mi spuneti care e creatura
supranaturala pe care o indragiti cel mai mult.
Simplu, nu?
Concursul se termina pe 1 noiembrie, data in care voi anunta castigatorul celuilalt concurs cu swag-uri.
Castigatorul va fi ales prin random.org.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

A, si sa nu uit...


Muahaha!

16 comentarii:

  1. GFC:Andreea
    email:unforgettable.dreams95@yahoo.com
    Sunt atrasa de varcolaci in general:))
    sper ca e ok:-?

    RăspundețiȘtergere
  2. GFC: Dudus
    Mie una imi plac vampirii. Si nu din cauza miilor de seriale care au aparut mai nou, ci pentru ca sunt creaturile noptii, creaturi perfecte ce se folosesc de viata pentru a trai.

    RăspundețiȘtergere
  3. gfc:Nastya PAun
    email:anastacie93@yahoo.com
    Vampirii imi plac,dar si varcolacii:D

    RăspundețiȘtergere
  4. GFC: Simona Husaru
    NetworkedBlogs: Simona Husaru
    e-mail: pixiie_dust@yahoo.com

    Imi plac vrajitoarele :D Pentru ca pot face vraji si pot zbura pe maturi >:)

    Happy belated Halloween!! :D

    RăspundețiȘtergere
  5. GFC : Chloe Dawn
    email: chloe.a.dawn@gmail.com
    Vampirii imi plac cel mai mult .:D

    RăspundețiȘtergere
  6. Salut!

    GFC: Books World
    e-mail: booksworldamy1@gmail.com
    NetworkedBlogs: Ruxandra Maria
    g+ : Amy Ruxii

    Pai sincer imi plac vampirii dar nu orice vampiri doar suntem cititoare de fantasy, nu? Imi plac moroii, la balul de Halloween m-am costumat in Lisa, desi semanam mai mult cu Rose!:)) (Academia vampiriloor <#<#)

    P.S.: Iti urmaresc blogul si prin blogroll-ul de pe blogul meu!:)
    ( www.welovethesimplelife12.blogspot.com )

    Have a nice day!:)

    RăspundețiȘtergere
  7. gfc:Lu Luu
    Mmm nu stiu exact,dar cred ca optez pentru vampiri.Imi place complexitatea lor,pentru ca in fiecare alta sunt prezentate ale .....feluri de vampiri

    RăspundețiȘtergere
  8. Gfc:Alexandra Gheorghiev
    Nume:Gheorghiev Alexandra Ioana
    Mhhh,creatura mea preferata este ingerul,de ce ingerul?pentru ca mie in general mi se pare ca reprezinta puritatea si imi place la nebunie felul cum isi deschide aripile si isi ia zborul.

    RăspundețiȘtergere
  9. Heeeeeelllloooo!!

    gfc: Adry ♥
    NB: Adry Theo
    mail: noi2siunblog@gmail.com

    Mie îmi plac vampirii, au fost prima mea iubire! Dar acum mă împac bine şi cu îngerii (Paaatch!!!♥)
    Dar mereu am să revin la prima dragoste! Vampiriiii!!! ♥

    sunt somnoroso-hiperactivă! :))
    ps: sper că ai primit mailu meu cu premiu tău :)

    pupici

    RăspundețiȘtergere
  10. GFC: Antonia Calina
    NB: Alexandra Sutila (numele de fb)
    Email: antoniacalina@yahoo.com

    Si cel mai mult imi plac varcolacii, desi a doua optiune ar fi ingerii. Vampirii nu prea imi mai plac.

    RăspundețiȘtergere
  11. GFC: claudiabunduc
    E-mail: claudiabunduc@yahoo.com
    Cel mai mult imi plac ingerii, pentru ca sunt speciali, interesanti si protectori.

    RăspundețiȘtergere
  12. GFC: Dennysse
    e-mail: lady_dyralu@yahoo.com
    Mie-mi plac foarte mult spiridusii! :)

    RăspundețiȘtergere
  13. GFC: Niahara
    mail:vaire@ymail.com

    Cel mai mult imi plac elfii :D Au fost prima mea dragoste, inca de cand am citit Stapanul Inelelor.

    RăspundețiȘtergere
  14. GFC: Cristina Moroti
    E-mail: cristinamariamoroti@yahoo.com
    Imi plac cel mai mult ingerii :D

    RăspundețiȘtergere
  15. Foarte frumos concursul si premiile pe masura pacat ca l-am ratat

    RăspundețiȘtergere

Parerea ta conteaza