marți, 23 octombrie 2012

In my mailboooox! :)

Asaaa, deci iata ce am mai primit eu azi si luni.:)


Cartea UnEarthed de Rebecca Bloomer semnata si in dublu exemplar. Una a venit pentru mine si una se duce la Adry. Eu una sunt foarte incantata, pentru ca pare foarte interesanta, desi nu are nici 200 de pagini. E mai degraba o lunga povestire, sau ceva.:))
Sper sa vin cu recenzia pana la sfarsitul lunii.
A treia imaginea contine 3 stickere pe care le-am primit odata cu cartea, care inca nu m-am prins ce inseamna ( probabil ca au legatura cu cartea, deci...lamuriri mai incolo! :)) ). Le-am primit in dublu exemplar, asa ca o sa le dau la un concurs pe blog.^.^


De pe un blog american ( nu ma intrebati, nu stiu care! :)) ) am castigat un pachet de swag-uri care au venit direct de la autoare.
In el se afla o invitatie la o nunta imaginara ( ha! merg la o nunta! ), o scrisoare, niste cartonase care nu prea m-am prins ce reprezinta, un semn de carte si inca...un dreptunghi cu coperta?
Da, oricum, toate astea erau ambalate in n'spe mii de plicuri din material bej. Faza amuzanta este ca pachetul a venit pe numele Sabrii Somerhalder.
Mda, am uitat sa-i dau numele meu. Se mai intampla, nu? =))


Pe blogul Addicted to Books am castigat tot un pachet cu swag-uri. Doar pe cele " In My Dreams " nu le am, insa urmeaza sa le primesc de la autoare.
Oricum, multumesc, Rose! Sunt foarte dragute.<3

'Night, everybody! <3

2 comentarii:

Parerea ta conteaza