marți, 16 octombrie 2012

Please, tell me which one! :o3

Buna, prieteni! :)

Am strans - thanks God! - bani ca sa-mi comand si eu o carte de pe Amazon! :))
Dar...acum vine decizia grea.
Vreau si eu parerile voastre. Trebuie sa aleg dintr-o lista foarte lunga, asa ca o sa pun aici doar copertile.















































 





















Oh, da! :))
Cine a citit din ele, puteti sa-mi recomandati?
Sau care vi se pare cea mai interesanta? 
Pur si simplu nu ma pot decide, pe langa copertile astea mirifice, povestile din spatele lor sunt..ahh!

Va pup! :*

7 comentarii:

  1. uhh,am citit Fractured Light,Elemental,False Memory,dintre acestea 3,cu siguranta as alege False Memory <3.dar si celelalte Origin,Revived,owh,vreau sa le citesc :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Răspunsuri
    1. Araaa... toate? :D Bine, nu se poate toate asa ca o luam asa. Unu, de ce nu comanzi de pe bookdepository ca e mai ieftin? Doi, eu as alege Cinder, Article 5 ( am citit-o e superba ), Elemental, False Memory sau Hunting Lila. Die For Me si Iron King sunt geniale, dar fiind serii s-ar putea sa te oftici pana strangi bani sa iei toata colectia.

      Ștergere
    2. Bine si Hunting Lila e din serie, cred ca a aparut deja volumul 2, deci raman celelalte.

      Ștergere
    3. Da, dar si Scarlet apare curand.

      Ștergere
  3. Iron King e cea mai faina dupa cum am auzit!

    RăspundețiȘtergere

Parerea ta conteaza