marți, 2 octombrie 2012

Castigator concurs " Tokyo Hearts "!

Hello, everybody! ^.^
Ce mai faceeti? Cum e cu scoala? :>

Mda. Eu am dat 3 teste azi si a fost ingrozitoooor! :|
Agonie pura. Si uite ce faceam eu inainte de teste:


Exact, fredonam melodia asta! :))

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Oricum, imi cer scuze pentru intarziere si stiu ca trebuia sa anunt inca de ieri castigatorul.
Insa am avut de invatat si teme peste teme si...duh!
Fara alte adaugari, castigatorul cartii " Tokyo Hearts " esteee

Gaby

 Sii castigatoarea celor 2 semne de carte " Tokyo Heist " esteee

Ana Maria Cristea

Congraats! >:D<
Astept un mail de la voi cu adresa voastra. Aveti 3 zile, altfel voi alege alti castigatori.
Adresa mea de e-mail: " sabrina8_dulcik@yahoo.com ".

Restul, nu uitati ca mai am un concurs activ pe blog care se incheie in 3 zile.^.^

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Curand vin cu recenzie la carte " Blink Once "! :D

2 comentarii:

Parerea ta conteaza