sâmbătă, 13 octombrie 2012

Interviu cu Sangu Mandanna - The Lost Girl

 Bunaaa.:)
Azi va aduc un interviu luat autoarei cartii "The Lost Girl".
Cartea m-a cucerit 100% si imi doresc mult sa o citesc! <3
Enjoy.^.^

1. Buna, Sangu! Poti sa ne spui ceva despre tine si despre cartea ta " The Lost Girl "?
Buna, Sabrina! Am 24 de ani. Scriu de cand ma stiu. Am un copil. THE LOST GIRL este prima mea carte si sunt foarte emotionata! Este despre un loc unde " Cusatorii " formeaza copii ale oamenilor originali astfel incat, daca originalii mor, copiile lor ( ecourile ) pot sa le inlocuiasca. Si este despre un ecou, o gata numita Eva, care acum lupta pentru a-si trai propria viata.

2. Cand te-ai decis ca vrei sa fii scriitor?
Nu cred ca m-am decis vreodata: mereu am facut asta si cred ca mereu am stiu ca asta e ceea ce vreau sa fac! Aveam 4 ani cand am scris prima mea povestioara (care a fost groaznica), deci probabil ca totul a inceput atunci...

3. Unde iti gasesti inspiratia pentru cartile tale? (daca nu este un secret) Ai gasit-o vreodata in viata ta reala?
De obicei imi gasesc inspiratia in alte carti si povesti. Carti clasice (THE LOST GIRL a fost inspirata din FRANKENSTEIN), povesti cu zane, mitologie, uneori si filme si muzica. Rareori o gasesc in viata reala, desi ocazional imi numesc personajele dupa prieteni si familie.

4. Seamana vreunul dintre personajele tale cu tine?
Ha! Cred ca toate trebuie sa-mi semene, umpic, deoarece o parte din mine merge in fiecare personak. Dar cea care seamana cel mai mult cu mine e Lekha. Este amuzanta.

5. Care este prima carte pe care ai citit-o?
Prima carte pe care imi amintesc ca am citit-o este THE NIGHT BEFORE CHRISTMAS. A fost o carte cu multe imagini. Aveam mai putin de 2 ani, desi nu prea o citeam - dar am stiut-o din adancul inimii! (expresie) 

6. Ai o carte favorita? 
ATAT DE MULTE! Una dintre cele mai favorite, totusi, este THE TIME TRAVELER'S WIFE.

7. Daca ar fi sa pleci intr-o calatorie, ce carte ai lua cu tine?
Probabil FRENCHMAN'S CREEK de Dalphne du Maurier sau una dintre cartile INCORRIGIBLE CHILDREN OF ASHTON PLACE - acestea m-au facut mereu sa rad!

8. Spune-ne un lucru pe care l-ai schimba la oamenii din ziua de azi.
Cred ca mi-as dori ca oamenii sa fie mai buni in general. Pare un lucru foarte copilaresc si simplu, insa este adevarat. Este multa bunatate in general, nu cred deloc ca nu este, insa mi-as fi dorit sa fie mai multa!

9. Este vreun moment din viata ta pe care ti-ai dori sa-l retraiesti?
Este cam incorect, insa m-am maritat cu sotul meu de aproape 2 ani si uneori mi-ar fi placut sa ma intorc si sa retraiesc zilele si saptamanile de cand eram doar iubiti!

10. Ai vreun mesaj pentru cititorii romani? De ce ti-ai recomanda cartea?
As vrea sa le multumesc cititorilor romani pentru interesul si entuziasmul lor pentru THE LOST GIRL! Inseamna foarte mult pentru mine faptul ca oamenii din toata lumea imi trimit email-uri in legatura cu carte, deci va multujmesc! Si cartea mea este despre pierderi si moarte, si toate lucrurile pe care oamenii le fac pentru iubire, si despre viata fiind literalmente cusuta de la inceput, deci de ce NU AI vrea sa o citesti?

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ce raspunsuri dragute...<3
*as vrea sa punctez un lucru - toate numele prezente in interviu nu au fost traduse.
Acum, minunata ei carte...

The Lost Girl
Viata Evei nu ii aparinte. Ea este o creatie, o rusine - un ecou. Creata de Cusatori ca o copie pentru altcineva, ea se asteapta sa inlocuiasca o fata numita Amarra, cealalta, daca ar fi sa moara. Eva studiaza ce face Amarra, ce mananca ea, cum este sa-l saruti pe iubitul ei, Ray. Deci cand Amarra este omorata intr-un accident de masina, Eva trebuie sa fie pregatita.
 
Insa 15 ani de studiu nu au pregatit-o pentru asta.
 
Acum ea trebuie sa abandoneze tot ce a stiut pana acum - gardienii care au crescut-o, iubitul ei interzis - ca sa se mute in India si sa convinga oamenii ca Amarra este inca in viata.

Ceea ce Eva gaseste este o familie coplesita de durere; parintii nu sunt siguri cum sa se comporte cu ecoul pe care au crezut ca si l-au dorit; si Ray, care a stiut fiecare detaliu, fiecare contur al Amarrei. Si cand Eva trebuie sa se confrunte cu o lovitura fatala ce ii va schimba existenta pentru totdeauna, ea este nevoita sa aleaga: sa supravietuiasca si sa-si traiasca toti anii ei ca o copie ori sa fuga si sa riste tot pentru libertatea de a fi original. De a fi Eva.

De la autorul de debut Sangu Mananna vine o poveste orbitoare despre o fata careia mereu i s-a spus ce trebuie sa fie - pana cand gaseste puterea de a decide.

 Ce ziceti - merita?! <3

3 comentarii:

  1. este super interviul!esti f sociabila!

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari pentru interviu<3
    Si chiar mi-as dori sa citesc cartea, pare un subiect interesant.

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte tare atât interviul cât şi cartea!Acum mi-o doresc foarte ,foarte mult!:)

    RăspundețiȘtergere

Parerea ta conteaza