duminică, 7 octombrie 2012

Recenzie: Morti cu totii de Charlaine Harris

Recenzie

Nici a saptea carte din seria Sookie Stackhouse ( in Romania, Vampirii Sudului ) nu s-a lasat mai prejos si m-a tinut in suspans continuu.
Sookie este nevoita sa participe la intalnirea vampirilor, fiind angajata de insasi regina Louisianei, Sophie-Anne. Sookie poate citi mintile oamenilor si incearca sa o ajute pe regina sa-si recapete puterea pierduta dupa moartea sotului ei si dupa uraganul Katrina. Insa multi oameni ii vor raul reginei, iar lucrurile se complica atunci cand realizeaza ca hotelul in care sta alaiul vampirilor, Piramida din Gizeh ( nu, nu e in Gizeh ), nu este tocmai sigur iar multi oameni ii vor raul. Sfarsitul este unul cutremurator si o lasa pe Sookie cu sechele.

Nota mea: 5/5 ( ohh! )


Parerea mea

Este a doua carte a mea preferata din serie, prima fiind a 4-a. Dar oricum, Morti cu totii este o carte scrisa cu foarte, foarte mult talent si pot sa spun ca mi-a placut extreeem de mult. Charlaine stie cum sa te tina in suspans si are un fel de a scrie foarte clar si impecabil si niciodata nu are lipsuri: are si comedie, si horror si, desigur, muuuulta fictiune. Va recomand din inima cartea asta, cat si intreaga serie. Abia astept sa ma apuc de al 8-lea. Desi nu vreau sa se termine vreodata seria asta.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Multumesc ca ati citit.^.^
Voi, voi? Ce mai cititi acum? :)   

8 comentarii:

  1. Tare recenzia... eu am primele 3 volume din serie dar probabil o sa le cumpar si pe astea. Eu acum citesc Jocul Minciunii de Sara Shepard

    RăspundețiȘtergere
  2. Am auzit mult despre seria aceasta si chiar cred ca o voi achizitiona pentru ca recenzia suna chiar bine :-?

    RăspundețiȘtergere
  3. Am citit doar primul volum, si mi-a placut foarte mult:X abia astept sa le am si pe celelalte :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Am citit doar primul volum, si mi-a placut foarte mult:X abia astept sa le am si pe celelalte :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Am citit primul capitol din primul volum şi nu prea mi-a plăcut.. :) Dar e tare recenzia :*:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai n-ai ce sa-ti placa doar dupa primele 60 de pagini :))

      Ștergere
  6. Nu mă aşteptam să primească chiar 5 dn 5.Nu am citit-o,dar după copertă nu-mi dă prea multe speranţe,dar hei,nu judeca cartea după copertă:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, sa stii. Toata seria are niste coperti ultra-idioate si nu stiu de ce nu s-au sichisit sa-si faca si ei o coperta mai frumoasa :| Am citit unele cu coperti super si cu interiorul nu asa de bun ca Vampirii Sudului.

      Ștergere

Parerea ta conteaza