vineri, 13 septembrie 2013

Well, that's pretty awesome!

Banuiesc ca stiati deja, dar se face un nou film dupa o carte scrisa de J. K. Rowling! Ei bine, nu prea stiu cam nimic despre cartea asta, 'Fantastic Beasts and Where to Find Them'. Dar banuiesc ca o sa fie destul de interesant filmul. Avand in vedere ca nu a fost publicata cartea la noi. LOGIC!


Asa, si voiam sa va arat o melodie dupa care sunt obsedata. Gen eu ascult non-stop muzica, dar nu prea o impart cu voi - de obicei uit -, insa de data asta o sa o fac. Pentru ca e mult prea geniala. Plus ca tipii din videoclip sunt asaaaa draguti.


Oh God, ce bine suna.

Deeci, mai e putin pana incepe scoala, asa-i? Ce naiba! Doua zile. Nu-mi place in general vara - de fapt, chiar toamna e cea mai smechera - si nu sunt gen 'O sa mor ca incepe scoala!', dar singurul lucru care ma ingrozeste e ca o sa ma trezesc every fucking day la 7 dimineata - si in week-end, ca merg la baschet -, si-apoi mai am si meditatii la mate, plus ca ii vad iar mutra aleia de biologie. A, si am uitat sa mentionez ca trec a 8-a? Cred ca asta se adauga la lista. 
Sper totusi sa am timp sa citesc. Ai mei imi spun ca nu, ceea ce va fi tragic, pentru ca eu nu suport daca nu citesc. Cred ca o sa continui cu Academia Vampirilor, chiar am chef de ea. PLUS ca apare al doilea volum Percy Jackson. C'mon, inca cateva zile si pot sa mi-o iau! Simt ca n-am mai stat asa pe branci de la Fortele Raului Absolut, iar asta a fost acum doi ani. Ce geloasa sunt pe americani. Si englezi. Sa moara.

Da. Sa trecem peste.:))
Nu uitati ca mai este un concurs activ pe canalul meu de Youtube si nu mai sunt decat trei zile pana se incheie. Si in legatura cu asta, s-ar putea sa intarzii cu anuntatul castigatorilor. Cred ca o sa pot doar in week-end sa intru pe net. NASPA.
Si sa nu uitati ca vand/schimb carti aici. Poate aruncati un ochi - sau doi - pe lista.

PS: de-acum, blogul meu este afilitat cu blogul acesta. ^^

6 comentarii:

  1. Am auzit si eu de noul film. Super tare <3 Ador seria Harry Potter :) Eu sunt a 12-a, si mi-am propus sa citesc macar 3 carti pe luna. Sper ca o sa si reusesc. Alor mei nu le-am spus de planul meu, ca imi dadeau acelasi raspuns ca si parintii tai :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu suport sa nu citesc, adica simt nevoia, mai ales daca m-am apucat de o carte buna. Daca ar fi sa respect faza cu sa nu citesc deloc, atunci trebuie sa ma tin departe de Academia Vampirilor.

      Ștergere
  2. Cartea pare chiar drăguță! Nu știam de ea. Păcat că nu a apărut și la noi. :(

    RăspundețiȘtergere
  3. Am auzit de film, dar nu am citit cartea.
    Oricum, si eu imi ziceam acelasi lucru: ca intr-a8a nu o sa am timp de citit, dar eu mi-am dozat orele de invatat si de obicei mai aveam putin timp inainte de culcare. Si am citit chiar foarte mult :D si nu m-a afectat in vreun fel cu meditatiile sau cu invatatul

    RăspundețiȘtergere
  4. Îmi place mult titlul cărţii lui J.K. Rowling :D. Desigur, trebuie să fie grozavă ^^.
    Super melodia! :o3
    Mult succes în clasa a opta :D.

    RăspundețiȘtergere
  5. SUCCES CU A OPTA. Sper să ai timp să citești, deși din ce zici aici nu cred.
    Eu o să renunț la internet în favoarea cititului... Eu încep liceul și mor pe dinăuntru. o.O
    Oricum, succes cu tot ce îți propui și toamnă faină să ai! :)

    RăspundețiȘtergere

Parerea ta conteaza