miercuri, 25 septembrie 2013

Leapsa curcubeu!

Am primit de la Lissa leapsa curcubeu, si ii multumesc mult.:D

Deci asta e miraculoasul meu curcubeu. De fapt, chiar e mare. :O De cand am eu atatea carti?!


Aici e o parte din el.



...si apoi mica continuare, pentru ca nu mai aveam loc pe raft. Sper ca se vede bine. Oricum arata cam nasol curcubeul, dar deh.


Si asa arata trei dintre rafturile mele - de fapt, cele mai exploatate -, dupa ce am terminat curcubeul. Asa, ca sa am ce face pentru restul zilei.:))


In fine, poza e stramba. Dar intelegeti voi ce vreau sa spun!

Si ca tot suntem la capitolul asta, ieri mi-am renumarat cartile. Am ajuns la miraculosul numar de 204 carti. WTF?! N-am citit nici 100 din ele. Frate. Serios ca trebuie sa ma opresc cu cumparatul. Serios.

Puteti cu totii sa luati leapsa de la mine, insa vreau in special sa i-o dedic Alexandrei/Niaharei. Daca pentru mine a fost greu, nu vreau sa ma gandesc cum o sa fie pentru tine.:)) O provocare, mai degraba.:P

2 comentarii:

  1. Woa, woa, woa! Trebuie să fii mândră cu o asemenea bibliotecă! Şi le-ai şi numărat! Cum ai avut răbdare? :)

    RăspundețiȘtergere
  2. CÂTE CĂRȚI.
    Ești așa o mămică bună!

    RăspundețiȘtergere

Parerea ta conteaza