miercuri, 4 septembrie 2013

News.

 In timp ce ma 'plimbam' un pic pe GoodReads, am dat de o carte oarecare si m-am gandit sa ma uit in ce liste e adaugata. Si erau acolo vreo treizeci de liste cu acelasi lucru: 'most anticipated 2013 release', sau prostie in genul. Gen oamenii fac aceeasi lista de n'spe mii de ori, doar de dragul de a face ceva.

In fine, poate si eu am facut-o tot de dragul de a face ceva, insa am dat de o lista 'books we'd like to see published in greek' si am fost ceva gen: SI LA NOI! Asa ca am facut o lista in care am schimbat doar limba (haha) si am adaugat cartile pe care eu vreau sa le citesc. Ar fi misto, sa vada editurile noastre cam ce ne dorim si sa se orienteze de acolo. Asa ca eu am pus 60 de carti (mda, stiu :))) si poate vreti si voi sa va uitati pe acolo, sa mai adaugati una-doua carti sau sa mai spuneti cuiva. Poate, cine stie, inspiram vreo editura; adica pare ca suntem pe drmul cel bun, cu 'Febra neagra', 'Lola and the boy next door' si 'Tronul de clestar'. Asa mai venim de acasa! :D

Oricum, gasiti aici listuta. M-am gandit ca o sa ajute daca raspandim si noi vestea.:D Puteti pune atat carti pe care le-ati citit si le-ati recomanda, cat si carti pe care vi le doriti voi.

Cam atat am avut de spus. Ma intorc (mai degraba ma duc, ca n-am inceput-o inca) la Fahrenheit 451 a mea si incerc sa nu o mai patez cu oja mov. Totusi, ii sta bine!

Lectura placuta.

5 comentarii:

Parerea ta conteaza