sâmbătă, 7 septembrie 2013

Dead series... off?

Ai grija ce-ti doresti.
Fac eu destul scandal cu rubrica 'Dead series', ca nu avem si noi publicate carti misto, continuari, serii. Aha. Ei bine, editurile s-au hotarat sa ne bombardeze cu niste carti bestiale.

Intai apare 'The Bone Season', de la Editura Curtea Veche, care stim cu totii ca nu obisnuieste ca publice carti de genul, desi sunt aproape sigura ca o sa continue, mai ales ca pe site-ul lor a aparut o nou colectie, cu fantasy. Iar asta e misto. Plus ca are un plus de la mine ca le-a luat doar zece zile pana sa publice cartea, de la aparitia ei.


Apoi mai e 'Hopeless' de la Epica. De la Epica am mari sperante (v-ati prins?), adica au publicat atatea carti in mai putin de un an. Si 'Hopeless' chiar pare foarte, foarte misto.


Si-apoi 'Throne of glass', ca Tronul de clestar de Sarah Maas. Cartea asta trebuie sa fie foarte, foarte misto, mai ales ca una dintre booktuberii mei preferati a recomandat-o. Acum sunt ceva gen 'I NEED THIS BOOK' si-apoi... hai sa o comand! Da? Siiigur. 50 de lei, baby, si fara transport.


Apoi, in sfarsit, 'Darkfever', la Leda. Da, am spus Leda. Ne-a promis cartea asta de un an. Multumesc.


Inca o carte pe care mi-o doresc mult (x10) este 'Who could be at this hour' de Lemony Snickett. Toti americanii/englezii spun ca e misto rau, chiar daca e de copii. Cartea asta a fost o surpriza placuta, avand in vedere ca habar nu aveam ca (,) Corint are vreo intentine sa publice cartile de Lemony Snickett. Oricum, mai e o serie, de acelasi autor, si anume 'A series of unfortunate events', despre care am auzit ca este foarte buna.


Lasand ce-i mai bun la urma, a mai aparut 'Marea Monstrilor' de Rick Riordan, volumul 2 al seriei Percy Jackson. Prima carte a fost geniala, la fel si filmul, asa ca am mari asteptari de la Mare Monstrilor. Si OMG, ce repede au publicat al doilea volum cei de la Arthur. Adica, serios acum, le-a luat cat... 3 luni? Poate chiar mai putin. Si asta este ceea ce imi doresc de la o editura. Banuiesc ca stiti ca a aparut acum mai mult timp Hotul Fulgerului si in Romania, insa la editura RG Publishing, de care nu cred ca ati mai auzit vreodata; am citit o recenzie, acum ceva timp, in care se spunea ca a fost foarte, foarte prost tradusa. Dar bine ca a preluat Athur!


Postarea asta nu a fost numai ca sa va tin la curent cu cartile noi-aparute, despre care sunt sigura ca stiati deja, cum toate blogurile duc vestea, cat si ca sa va spun parerea mea in legatura cu cartile ce vor aparea. Si, in principal, sa ma plang ca nu am bani sa-mi cumpar toate astea. Impreuna, fac pe putin 200 de lei, asta daca le iei la precomanda. DUH.

4 comentarii:

  1. Cunosc sentimentul. Atatea carti bune si atat de putin bani :)) La fel sunt si eu in momentul de fata si mi-am propus sa-mi strang bani pentru cand va fi Black Friday pentru ca stiu ca anul trecut au fost reduceri uriase... Desi va mai fi o groaza pana atunci...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce idee buna! Nici nu m-am gandit la asta. Pai si eu, prefer sa astept si sa-mi iau atunci, mai ieftine si mai multe.:))

      Ștergere
  2. wow, cate carti, tronul de clestar arata asa de bine...

    RăspundețiȘtergere
  3. Ha Ha Ha, Plâng.
    Eu când văd că apar atâtea cărți bune și n-am bani să le iau pe toate sfârșesc prin a nu mai cumpăra nici una. :)))

    RăspundețiȘtergere

Parerea ta conteaza