marți, 17 septembrie 2013

Inainte de culcare!


Nu am mai venit de mult timp cu rubrica asta, si pentru ca mi-a fost lene, si pentru ca... ei bine, asta e singurul motiv. Si inca imi e lene, tocmai de aceea n-am facut un videoclip, ci am venit doar cu o poza. Scuze.:))

Acum citesc Fahrenheit 451 de Ray Bradbury si Amarok de Angela J. Townsend. Fahrenheit e destul de ok - un pic plictisitoare -, insa imi place pana acum, pentru ca, pana la urma, e o distopie. Si are o idee misto. Cat despre Amarok, am citit foarte putin, dar pare foarte, foarte misto pana acum. Gen: uau! Nu ma asteptam sa fie asa misto. O sa vad cum mai merge. Dar, totusi, e la limita dintre o carte misto rau si o carte cliseica. I still don't know.


Aia e perna mea.:)) Si stiu ca pare cam abuzata cartea, dar nu eu am violat-o in halul ala. A trecut prin multe generatii!

Voi ce carte o sa cititi inainte de culcare?

4 comentarii:

  1. azi citesc Teatru de Caragiale.Rad cu noaptea furtunoasa si cred ca o sa revin la proza lui Eminescu.Mai am Proscrisii de Pavel Corut.

    RăspundețiȘtergere
  2. Momentan citesc Salem's Lot de Stephen King

    RăspundețiȘtergere
  3. chestia aia de la aparat din partea dreaptă face toată poza.
    Lectură plăcută!

    RăspundețiȘtergere

Parerea ta conteaza