marți, 24 septembrie 2013

ne-Test, castigator si chestii

Deci am terminat cam jumate din testele pe care trebuie sa le dau. Ba nu, mai putin de jumate si trebuie sa va intreb ceva.:))

Deci eram la civica, la testul predictiv, si, cum pe mine abia m-a mutat in prima banca, nu aveam cum sa copiez, asa ca m-am mutat cu colega in penultima, de unde greu te vede. Si profa scria cerintele pe tabla, apoi la fiecare se oprea si ne explica ce trebuie sa scriem, ne dadea jumatate de raspuns si se intorcea din nou. Atunci, eu imi scoteam caietul si copiam tot ce trebuie si-l dadeam mai departe, strigam raspunsurile prin toata clasa, vorbeam cu colega de banca. Si nu stiu daca a vrut sa ne lase sau nu, dar nu ne-a spus nici o clipa sa tacem. A fost aiurea rau, pentru ca toata clasa o sa primeasca 10 fara sa invete.

Acum as vrea sa stiu daca e si voi la fel. A fost misto sa vorbim despre scoala si multi v-ati descarcat prin comentarii. Asa ma descarc si eu, doar ca aici. Asa ca spuneti-mi daca e la fel si la voi, sau nu. :D

Oricum, saptamana asta mai am la germana, unde o sa fie foarte usor, ca profa stie ca nu stim nimic din anii trecuti, mai am la mate, unde va fi nasol rau si la geografie. Adica astea sunt cele mai importante. La geografie mi-e frica, mai ales ca nu am prea invatat anul trecut. Mdea.

Cat despre citit, in ultimul timp am citit destul de putin, dar gen pare ca am citit ca in mod normal, nu stiu. Am terminat doar 3 carti si aproape s-a terminat luna, asa ca am sperante doar sa o termin pe a 4-a. Frate, si in iulie am citit 12 carti. Nici nu vreau sa ma gandesc.:)) Acum citesc o carte foarte, foarte misto: "Casa Scorpionului". E diferita, interesanta si, mai ales, creepy, iar pana acum imi place mult. O sa vin cu recenzia cand o termin si o sa aflati mai multe.

A, si in legatura cu concursul de duminica trecuta; am de ales un castigator pentru pachetul de swag-uri. Comentariul ales de random.org este chiar primul, cel al Biancai H.

Felicitari.^^ O sa te rog sa-mi mai trimiti o data adresa, ca am impresia ca am pierdut-o si nu vrem sa riscam.:))

Cam atat aveam de spus. A, s-ar putea sa mai intarzii cu premiile, pentru ca in week-end o sa plec la munte - YAY! -, la Sinaia si, de obicei, nu-mi place sa merg la munte, dar de ziua Sinaiei e chiar misto acolo. Si mai scap si eu de fata oamenilor din jur.:)) Deci scuze...

Lectura placuta.

5 comentarii:

  1. Si noi copiem, dar nu la toate :)) La diri la ora suntem ca la noi acasa, si la teste stam cu caietele pe banca :)) Distractie placuta la munte si felicitari Bia :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitări, Bia! :)
    La noi la info la test azi tot rândul a copiat după mine și eu eram ”o.O”. Fiind clasă nouă nu lucrăm în echipă la toate pentru că suntem egoiști și vrem să fim fiecare cel mai bun.
    Oricum, distracție plăcută și succes în continuare!

    RăspundețiȘtergere
  3. Şubidubi, mulţumesc! ^^
    Păi, eu am dat test iniţial doar la engleză. În rest, nu cred că voi mai da la vreun obiect.
    N-am mai fost de mult timp la Sinaia. E frumos acolo. Have fun! :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Aveam înainte şi momente când ne mai lăsau profii să copiem subtil de tot dar în general nu prea aveam norocul ăsta :))...la fizică ne lăsa cu, caietele pe bancă şi tot luam 7 :))...parcă ne demonstra profa că suntem proşti dar ideea era că nu aveam în caiete exemple ce se regăseau în teste =)). În rest, încercam să ne scriem idei, chestii, pe băncuţe, în cine ştie ce colţ pe un perete deja măzgălit, în speranţa că aveau să ne ajute cumva. Succes la geografie :-s...nu am fost mare fană a materiei :))...cred că din cauza profilor. Distracţie plăcută în Sinaia :D:D!!

    RăspundețiȘtergere
  5. eheee, "pe vremea mea" nici nu dadeam teste initiale :)) doar eram amenintati cu ele

    RăspundețiȘtergere

Parerea ta conteaza