duminică, 22 septembrie 2013

Postarea cu numarul 600! CONCURS RAPID!

Sase.
Sase.
Doi plus trei egal sase sute.
Bine, nu chiar.

Deeeci am ajuns la postarea cu numarul sase sute, ceea ce suprinzator si neasteptat. Banuiesc ca stiti deja ca nu as fi ajuns pana aici fara voi. Adica stiti, toata lumea spune asta.
Nu as fi ajuns pana aici fara voi!!! ^^
Vedeti, si eu spun asta.

Oricum, am luat o mica pauza de la scoala si de la invatat, ca sa organizez acest miiiiiic concurs. 
Stai, Sabrina, prima saptamana si DEJA inveti?!
Pai da, cand ai test la
  • Geografie
  • Istorie
  • Biologie
  • Mate
  • Romana
  • Civica
  • Engleza
  • Germana
  • Fizica
  • Chimie
Da, adica gen sunt putine.
SI TOATE ASTEA IN DOUA SAPTAMANI. Ah, sweet. 
Nici nu cred ca pot sa invat atata, gen nu am retinut nimic din a 7-a si acum astia ne dau test de ne omoara. E aiurea rau, trebuia facut doar la romana si mate. Uf.
Trecem peste, concursul.
Pai tine doar astazi, pana la ora 24 si tot ce trebuie sa faceti este sa lasati mai jos un comentariu cu... hmm. Cu parerea voastra in legatura cu profii vostri. Noi, vechi, nu conteaza. Pe scurt, sau nu, cum vreti, chiar nu conteaza. Premiul este un pachet cu swag-uri, iar castigatorul il aleg cu random.org.
Hai sa sarbatoriiiiiim!

Lectura placuta.

14 comentarii:

  1. Iei, felicitări! E un număr mai mult decât considerabil :D.
    Păi, profesorii mei sunt mişto. Adică nu mi s-au schimbat mulţi, doar vreo trei. Am o profesoară nouă de psiho, una de mate şi una de chimie. Cele de psiho şi chimie sunt drăguţe, pe cea de mate nu am cunoscut-o încă. Şi în rest, sunt exact aceeaşi ca într-a noua. Sunt mulţumită :D.

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai da, stiu cum e. Si eu sunt in aceeasi situatie, numai ca eu ma axez doar pe 5 materii mari si late la care lucrez in plus si invat pana nu mai pot. Si acum am de invatat la romana, noroc ca am mai invatat si ieri, iar azi imi e putin mai usor. Din primele ore noi am inceput sa lucram. As spune ca e grozanic si chestii, dar nu stiu, imi convine pentru ca sunt in ultimul an, si avem sa lucram cat mai mult. Profii sunt cum au fost si pana acum. Disperati :)) Ne-a schimbat cativa din ei, cu doar o singura schimbare majora pe care am jelit-o, dar sper sa fie ok. Bine, multumim pentru concurs si bafta la teste :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Ei bine, trec și testele astea și săptămânile care vor veni cu siguranță vor fi mai lejere, cel puțin asa e în cazul meu (ah, clasa a XI-a, cine ar fi crezut???). Anyway, eu deja am început-o cu dreptu`, doua teste la foc rapid cu subiecte de clasa a XI-a (probabil au fost amestecate cu cele de la clasa a XII-a, dar oricum, nu are cum sa fie coincidenta). Cat despre profesori, nu știu ce as putea spune, sunt aceeași, mofturoși,exigenți, care au chipuri sculptate în piatra și pe care ii pot asemăna cu ușurință cu niște garguie, excepție făcând profu`de romana, care a aterizat la noi în clasa anul asta,și care din profesor se transforma în bufon și invers( de menționat ca atunci când preda este foarte exigent și e tot numai un zâmbet când îți pune 2).
    Acestea fiind spuse, iți urez noroc la teste (presupun ca o sa ai nevoie ;)) )

    RăspundețiȘtergere
  4. Ca tot ziceai de profi....anul trecut,profu de fizica avea ceva cu mine!Dar cred ca era si vina mea pt ca nu-mi aratam interes pt fizica.Majoritatea profilor sunt de treaba,numai ca ne dau mult de scris.Cel mai fain e ca avem diriginte pe cel mai de treaba prof din scoala.99% din ora ne radem,iar cealalta 1% scriem 10 pagini.Ne tine si-n pauza da no......sper la liceu sa am profi mai buni si sa nu mai scriem asa mult T-T acum facem fizica cu o profa si e super de treaba si nu urla ca o disperata la noi,ca profa de mate >:P

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu am început liceul și pot să spun că-mi plac doar profii de franceză, info, fizică și mate până acum. În rest au fost destul de ciudați în prima oră.
    Nu știu ce să zic altceva. Ă, succes cu noul an școlar și mulțumim de concurs! ^^

    RăspundețiȘtergere
  6. Felicitari pentru postarea cu numarul 600. Eu sunt in clasa a 10a la liceu si profii sunt destul de super. Adica cel de TIC e ciudat dar imi pune note mari, nu am de ce sa ma plang.Diriga e de franceza, cu toate ca eu fac germana si in fine nu prea ne intersectam vietile, dar zici ca este peste tot. Fugim cu totii cand auzim ca e prin preajma. La geografie ne-a dat test din prima ora si nu am scris mare lucru,adica acum serios, cine stie capitala la tara Kiribati??? Restul le-am scris ca au fost de anul trecut dar la tari din-astea numai D-zeu le stie capitala. :))) App, noroc in noul an scolar, o sa fie cam greu ca ,meh, e a 8a dar v-a trece cu bine :D.

    RăspundețiȘtergere
  7. Pentru inceput sunt in clasa 11. Sa incepem cu ce e mai bun: diriginta care este si prof. de romana, de treaba glumim cu ea, profesoara de matematica chiar iti explica foarte bine, face glume, profesorul de istorie hmm e cam dur, profesoara de engleza e ok, doar ca prea exagereaza la glume, iar acum ce e mai rau profesoara de franceza. Lasa corigenti jumatate de clasa, pune porecle peste porecle, are"favoritii" ei.
    In afara de ea avem doar profesori de treaba.

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu sunt a 11 a si dupa cum ma asteptam am foarte multi profesori noi.Cred ca sunt cam 10 profi noi(nu am stat sa ii numar).4 profesori ne-au luat de la inceput cu fraza ''Clasa a 11 a nu este obligatorie'' de parca noi nu stiam adica hello suntem in a 11 a.
    O singura profesoara(dintre cei noi) este de treaba si imi place si cum preda.Doamne am uitat sa mentionez am o profa noua la matematica care pare foarte exigenta :( si profa de economie care anu trecut ne-a predat antreprenoriala s-a facut foarte rea.
    Se pare ca in Decembrie o sa am un profesor nou de Engleza fiindca profa mea este gravida in 6 luni.
    Am uitat sa mentionez ca ies numai la 19:30 si ca joi am ultima ora Informatica cu profa care e data dracu rau de tot :( .
    Intr-un cuvant o sa invat de doua ori mai mult decat anu trecut(de parca nu fac asa in fiecare an ).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am uitat sa spun ca am dat test la prima ora de Amenajare si nici macar nu am mai facut materia asta pana acum.
      Sabrry iti multumesc pentru ca imi dai ocazia sa ma descarc :).
      P.S Saptamana asta am test la engleza si la matematica.Ma apuca plansu cand ma gandesc :(

      Ștergere
  9. Am avut 3-4 profesori rai si absurzi,dar ma pot mandri cu cativa profesori extraordinari si asta chiar la facultate.

    speranta nu a murit: inca exista eroi in clasele de liceu si in amfiteatre!

    RăspundețiȘtergere
  10. Eu sunt in ultimul an de liceu si din pacate mi-au schimbat 3 profesori care imi placeau mult,in rest sunt aceiasi ca si-n anii trecuti,unii pe care ii ador,altii carora vreau sa le dau cu ceva in cap :))))
    Saptamana asta am dat test la franceza la o ora foarte matinala pentru mine...7:15 dimineata si am mai dat la engleza plus ca urmeaza si altele :(((

    RăspundețiȘtergere
  11. Felicitari pentru postul cu numarul 600. Tine-o tot asa in continuare!Am cam mult de scris despre vechii si noii mei profesori asa ca as fi bucuroasa sa citesti ceea ce voi scrie :)
    Am sa incep prin a-ti povesti despre profesorii din clasa a 8-a. Cel mai mult am adorat-o pe profesoara de romana ; e o persoana in varsta la care mergeam cu drag la ora. Pacat ca am facut numai un an cu ea, insa bine ca am facut macar acest an romana cum trebuie pentru ca altfel nu stiu ce faceam la examenele nationale=)) In clasa a 7-a am avut un prof de romana care .. ei bine , a fost genial la ora lui doar ca nu prea faceam romana , ci radeam la glumele lui... ce sa-ti zic vorbeam despre praslea cel voinic si OUALE DE AUR ale lui Praslea=))))) si despre cum face o girafa in calduri=))))) Si de profesorul de matematica mi-a placut foarte mult ( si mama a facut matematica cu el=)) ) de foarte putine ori m-a ascultat , iar cand ma asculta nu ma punea sa fac mare lucru si imi dadea 10.. sa zicem ca eram preferata lui=)) Sa nu credeti ca am primit notele pe ochi frumosi ;) s-au vazut rezultatele la examene :D Pe profesoara de fizica nu am suportat-o niciodata , asta poate si din cauza ca nu imi place fizica. De profa de chimie mereu imi voi aminti chiar daca nu a facut prea multa chimie cu noi, eu ador chimia si este materia mea preferata chiar si in momentul de fata :D Iar persoana pe care am urat-o cel mai mult cred ca a fost proful de geogra .. adica m-a bagat in multe incurcaturi cu testele lui cu harta muta... stateam in ultimele saptamani de scoala cu cartea de geogra si cu harta in mana ca sa invat sa imi iasa media 10 =))
    Sa trecem la prezent ,la clasa a 9-a. Mda.. imi ador liceul , colegii , profesorii ( partial ) La romana fac o doamna foarte tanara si arata f bn, profesorii ii zic PISI=))si ne da cam multe lecturi pe care eu nu stiu cum le voi citii pentru ca nu sunt genul meu :p La mate am un prof care are un mic tic nervos=)) da din umeri fara motiv la fel ca Suciu din Pistruiatul=))))Engleza faca cu o tinerica( zici ca e clasa a 10-a) , defapt de ce zic fac pentru ca din 4 ore de engleza saptamana asta am facut numai 2( prima in care s-a prezentata si am vbit ce am vbit si a doua in care am dat test initial) Fizica fac cu o ticnita=)) Daca a-ti vedea cum isi da ochii peste cap si cum vorbeste ati rade intr-una=))))) Cu greu ma abtin sa nu rad cu zgomot la ora ei. Am un ras foarte colorat si daca imi dau drumu sperii tot liceul=))La chimie am o profa destul de severa .. ne ia cam din scut ceea ce e normal pentru ca sunt pe profil de stiinte ale naturii :) Bio fac cu o super doamna , ador sa stau la ora ei si sa o ascult! O doamne, la istorie fac cu un nene care cred ca are parchinson la gura cred... exista asa cv?=)) Adica ii tremura vocea cand vorbeste si are niste sprancene de moare lumea.. sunt unite si cred ca are 10 cm un fir de par. Logica fac cu un retardat ( scuzati-mi expresia). Si-a lasat si el barba ca sa nu se vada ca e un tanc... mai mult de 25 de ani nu are! Si se comporta de parca el stie tot . Nici macar nu ai voie sa misti la ora lui ca te asculta. Saracul , are probleme grave! Presimt ca va fi teroare la ora lui :( Si in rest nu mi se pare nimic interesant la ceilalti profesori :D
    Stiu ca mi-am batut rau joc de ei acuma si ca i-am barfit , dar trebuia sa ma descarc odata!=))

    RăspundețiȘtergere
  12. Felicitari!!
    Profii mei sunt chiar super de treaba.Desigur,ca se mai enerveaza pe noi,mai avem unele neintelegeri,dar la sfarsitul anului ne dam seama ca asta este viata.Sau asta este scoala.Si cu bune si cu rele.

    RăspundețiȘtergere
  13. Felicitari pentru postul cu numarul 600 . Tine-o tot asa . Si bafta la teste . Eu inca nu am profesori noi pentru ca nu avem in scoala profesori de geografie si muzica. Cu cei vechi m-am obisnuit dar unii sunt foarte de treaba si fac glume cu noi pe cand altii fac diferente si sunt mereu reci si cel mai rau , la engleza : avem o profesoara batrana care nu stie sa se impuna si la noi in clasa mereu e numai galagie ( si cand spun galagie ma refer la tipete , urlete , huiduieli si chestii asemanatoare ) . Sincer , am invatat mai multa engleza de pe internet decat de la ea . :) Oricum la anul o sa imi fie dor de majoritatea asa ca mai bine ma gandesc doar la partile bune .

    RăspundețiȘtergere

Parerea ta conteaza