marți, 17 septembrie 2013

School stuff

Intru, asa, cat-de-cat emotionata, in curta scolii, cautand colegii mei 'mult iubiti'. Nu-i gasesc, pentru ca nu sunt la locul lor. Dar unde sunt?!
S-au mutat, in spatiul de a 8-a...
Evident, fetele mai 'tari' sunt stranse intr-un grup, izolandu-i pe ceilalti, care stau si palavragesc cu diriginta foarte prost dispusa de mutrele noastre. Ajung acolo, intorcandu-ma sa-i spun maica-mii sa plece si sa nu mai mai urmareasca, cand o mana se agata de gatul meu. Si inca una. Si aud 'Sabriii' si cred ca visez, cred ca nu tocmai m-a luat cineva in brate. Si dupa imi dau seama ca, in minutul 2, toate colegele mele mai de treaba sunt pe mine, ca fetele care credeam ca totusi s-au schimbat in cele trei luni sunt exact la fel si ca simt ca sunt la locul meu. Ii vad fata repetentului care a picat la noi in clasa, insa nici el nu mai pare asa naspa. Chiar simt ca sunt la locul meu, ca nu mai sunt ratata care incearca sa fie bagata in seama si simt ca am prieteni. Nu prieteni dinaia cu care ies daca n-am cu cine, sau care nu-mi plac. Ci prietenii pe care i-am asteptat pana acum.
Presimt ca a 8-a o sa fie cea mai frumoasa clasa. Si dintr-o data simt ca nu mai vreau sa ajung atat de repede la liceu.

Asta e momentul meu preferat de luni, 16 septembrie. Stiti care o sa mai fie? Cel in care o sa luam vacanta, peste 190 de zile fix. OH, LA NAIBA.

2 comentarii:

  1. 190 de zile? Dar pare destul de putin :)) Eu termin mai repede cred :)) Sa stii ca a 8-a, a 9-a si a 10-a sunt cele mai frumoase clase. Cel putin pentru mine asa a fost :) Succes Sabry :*

    RăspundețiȘtergere
  2. 190 de zile sunt atât de puține. serios.
    La mine a opta a fost de rahat. Mă bucur că tu-ți iubești colegii. Eu nu am putut.

    RăspundețiȘtergere

Parerea ta conteaza