miercuri, 4 septembrie 2013

Dead series #7

Trebuie sa stiti deja cat de innebunita sunt dupa Fortele Raului Absolut. Adica dupa Kelley Armstrong in general, pentru ca mi se pare o scriitoare unica. Oricum, FRA este seria mea preferata si e singura serie pe care am rectitit-o de 3 ori integral. Prima carte am recitit-o de 4, dar cine mai numara?

FRA este o trilogie. Toate cele 3 carti au fost publicate in acelasi an - remarcabil -, si anume 2010. Nu stiu cand, insa Leda a anuntat, din ce stiu eu, ca o sa publice si cealalta trilogie din 'seria' asta, sau cum o veni. Cred ca celelalte 3 carti se petrec in aceeasi lume, dar cu personaje diferite. Nu-mi pasa. E Kelley Armstrong. Ideea e ca astept de 3 ani celalata serie si... why? Leda a dat dovada ca poate publica 3 carti in acelasi an, dar nu poate una in 3 ani? Poate ca am prea multe pretentii, de la toate editurile, dar nu mai pot! :))

Seria FRA...


 Si apoi seria Darkness Rising. Pare asaa tare. Si cred ca personajul principal e Maya. Misto nume, nu?


Voi ati citit FRA? (daca spuneti ca nu, s-ar putea sa va gasesc si sa va omor)

7 comentarii:

  1. Daaa.Dupa ce am citit prima carte am fost nerabdatoare sa pun mana si pe restul.Mi-au placut tare mult!Am fost totusi dezamagita cand am terminat-o pe a 3-a.Vroiam mai mult!!!:)))
    Sa speram ca cei de la editura Leda o sa ne faca o surpriza placuta curand!

    RăspundețiȘtergere
  2. NORMAL CĂ AM CITIT SERIA ASTA.
    E atât de perfectă că mi-e super dor de ea. Oricum, și eu încă sper să apară.
    Și mda, leda a scăzut mult în ochii mei.

    RăspundețiȘtergere
  3. Am citit seria,am recitit-o si dupa am pus cartile pe randul din fata a bibliotecii,ca da na,se poate altfel ?
    Am citit pe blogul scriitoarei despre urmatoarele carti...cica personajele din prima serie si cele din a doua se vor intalni la un moment dat,daca imi amintesc eu bine (sau poate doar aberez). Oricum : "seria va fi publicata incepand cu 2013." , citeam eu pe ledabooks...inca sper ca asa va fi.

    RăspundețiȘtergere
  4. nu am citit seria asta, dar am sa incerc sa o fac cat mai curand,

    RăspundețiȘtergere
  5. A doua serie arată awesomeee! Coperţile sunt grozave. Şi mie îmi place numele Maya ^^.

    RăspundețiȘtergere
  6. FRA a fost super.Pacat ca Leda nu o mai publica .
    Sunt multe serii pe care Leda le-a lasat in aer.

    RăspundețiȘtergere

Parerea ta conteaza