sâmbătă, 21 septembrie 2013

Castigator concurs Auracle + Ebook giveaway - 24 hours #8

Atentie! Imi pare rau daca intarzii cu trimisul ebook-ului, insa scoala e de vina!

Am revenit in aceasta rubrica (,) cu o carte misto, pe care abia astept sa o citesc si sunt sigura ca si voi ati auzit de ea multe lucruri bune. 'Touch of power' de Maria V. Snyder. Nu-i asa ca arata misto rau?

Laying hands upon the injured and dying, Avry of Kazan assumes their wounds and diseases into herself. But rather than being honored for her skills, she is hunted. Healers like Avry are accused of spreading the plague that has decimated the Territories, leaving the survivors in a state of chaos.

Stressed and tired from hiding, Avry is abducted by a band of rogues who, shockingly, value her gift above the golden bounty offered for her capture. Their leader, an enigmatic captor-protector with powers of his own, is unequivocal in his demands: Avry must heal a plague-stricken prince—leader of a campaign against her people. As they traverse the daunting Nine Mountains, beset by mercenaries and magical dangers, Avry must decide who is worth healing and what is worth dying for. Because the price of peace may well be her life....

Tot ce trebuie sa faceti este sa lasati un comentariu mai jos cu adresa voastra de email, pentru ca mai apoi sa-mi trimiteti un email de pe aceasta la adresa 'sabrina8_dulcik@yahoo.com'. De asemenea, trebuie sa-mi urmariti blogul in orice fel doriti voi. Castigul este garantat, insa trebuie sa va incadrati in cele 24 de ore de la publicarea acestei postari! :)

Lectura placuta.

****

Acum, v-am promis si un castigator si imi pare rau ca am intarziat atat de mult cu anuntarea lui. Vorbesc despre concursul Auracle, pe care il puteti gasi aici.
Castigatoarea este

Anca Maria
(cu comentariul: "Interesanta recenzie. Particip si eu la concurs :)")

Felicitari! ^^ Astept un mail de la tine pe adresa "sabrina8_dulcik@yahoo.com" cu adresa ta completa. 
Maine va asteapta o surpriza, apropo. Deci fiti pe faza.:P

4 comentarii:

Parerea ta conteaza