vineri, 21 decembrie 2012

Top 5 carti citite anul asta :)

Hei! :)
Am vazut pe blogul Roxanei o postare cu topul celor mai bune carti ale acestui an.

M-am gandit sa fac si eu asta si, ca un plus, ca sa va ajut sa evitati cartile proaste, o sa includ si top 5 cele mai urate carti.
Adica asta e doar parerea mea, doar pentru ca mie nu-mi plac nu inseamna ca asta o sa simtiti si voi! :)

5. Pe locul 5 se afla cartea "Ingerul Noptii" de Becca Fitzpatrick.
Defapt, nu, se afla toata seria, pentru ca fiecare carte e la fel de buna! <3 Ador stilul Beccai. 
Pff, nici macar nu vreau sa citesc volumul 4! =))



4. Urmatoarea este cartea "Into the deep" de Lauryn April.
Mi-a luat 3 zile sa o termin si mi-a placut foarte, foarte mult! Niciodata nu o voi uita.


3. Una dintre favoritele mele, din anul acesta, este seria "Harry Potter" de J.K.Rowling.
Am devenit un Potter-addict cam de...cat? O saptamana?
Dar, hei, e tot anul 2012 si adoooooooor cartile din seria asta. Si filmele. Si tot. 
Ii multumesc Alexandrei ca m-a convins sa incep seria. Daca nu erai tu, eu muream proasta! =))



2. Si acuum, cartea "The Farm" de Emily McKay.
Love, love, love.
Poate din cauza ca e prima (sau a doua?) carte horror pe care o citesc. Dar, God! A fost asaaa tare!
Cu tot suspansul ala si intorsaturile de situatie. Abia astept vol. 2.



1. Siii, insfarsit, am ajuns la cartea seria mea preferata: "Vampirii Sudului" de Charlaine Harris.
Dar banuiesc ca stiati asta =))
Am facut recenzie la primele 7 volume.



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Acum, cele mai nasoale 5 carti de anul acesta.
Nu am citit asa de multe carti proaste anul asta. Ce noroc pe mine! =))

5. "Pe jumatate moarta", de Kim Harrison.
Nu prea mi-a placut, asa ca am pus-o pe locul 5.



4. Una dintre cele mai plictisitoare carti ale anului este "Mai las-o moale cu fantomele" de Megan Crewe.
I hate it, I hate it, I regret I bought it.
Mda, n-ai ce sa-i faci, omul din greseli invata :)



3. Cu ingrozitorul ei stil, un loc frumusel in clasament este ocupat de Ally Carter cu a ei carte "Daca ti-as spune ca te iubesc ar trebui sa te omor". Ce ma bucur ca am dat asa putin pe ea, hihi.



2. Urmatoarea este cartea "UnEarthed" (cine ar fi ghicit?!) pe care nici macar nu am putut sa o termin.
Nu mi-a placut nici un pic, am muuuuuuuuurit de plictiseala citind-o. Pur si simplu nu m-am prins.



1. Si, castigatoarea: "Frenezia" de Francesca Lia Block. Chiar va rog sa citit recenzia mea!
O puteti gasi dand click aici.



Asadar, acesta este topul meu! :)
Putem face o leapsa din asta! <3 Asa ca postati si voi pe blog cartile voastre preferate si nepreferate :))
Iar cei care nu au blog, sunt invitati sa-si exprime parerea in sectiune de comentarii.
 Cheers.

3 comentarii:

  1. Stii.. si eu am urat primul volum din Fetele Gallagher. Dar restul volumelor mi-au placut la nebunie! Se schimba tot...
    oricum, vreau si eu sa ma apuc de Harry POtter! :o3

    RăspundețiȘtergere
  2. Hi hi, ma bucur ca ai preluat postul. O sa ma apuc si eu sa citesc Into the Deep, iar The Farm abia astept sa o primesc :X

    RăspundețiȘtergere
  3. Fetele Gallagher vol1 mi s-a parut dragut :D Chiar funny pe alocuri. Asteptasem seria demult si ar fi fost trist sa ma dezamageasca. Mai las-o moale cu fantomele omg... de unde sa incep =)) am terminat-o de curand si tin minte ca citeam din ea la scoala la o ora super plictisitoare... si nu stiam la ce sa fiu atenta.. la ora super plictisitoare sau la cartea extrem de plictisitoare :)) Bani aruncati in vant pe volumul asta. Aveam asteptari mari de la ea. Pe jumatate moarta nu am citit-o insa am vol 2 in biblioteca. O sa o incet la un moment dat. Sper sa fie acceptabila pt mine :]
    Frumos topul "bun" :D Nu am citit 1,2,4,5 insa in 2013 sper sa pot citi 5 <3

    RăspundețiȘtergere

Parerea ta conteaza