joi, 27 decembrie 2012

Recenzie: Tacere de Becca Fitzpatrick

Recenzie

Nora are amnezie. Cee, cum adica, vrei sa spui ca nu-si aminteste de Patch?! Cam asa, pentru ca atunci cand da nas in nas cu Patch - zis si Jev - il trateaza ca pe un strain. Dupa ce Jev o salveaza pe Nora de mai multe ori, aceasta cauta raspunsuri si incearca sa dea de Jev, in speranta ca va afla cine a rapit-o si i-a provocat amnezia. Insa curand afla ca Hank Millar - Hanky Panky, cum ii place lui Vee - si Marcie, dusmanul ei cel mai mare de cand se stie ea, sunt rudele ei. Iar Hank e, pe deasupra, si cel mai puternic nefilim din lume, zis si Mana Neagra. Iar atunci cand planurile lui Hank o includ si pe Nora, totul se complica. Jev incearca sa o salveze si sa o tina departe de Mana Neagra, iar presupusul ei tata o santajeaza, amenintandu-i cea mai buna prietena si tocmai pe propria sa mama, de care se presupunea ca se indragostise. Mda, vezi sa nu! Dar ce vrea de la Nora? Hehe, doar nu credeti ca va spun eu...

Nota mea: 5/5


Parerea mea

Becca Fitzpatrick nu ma dezamageste nici de data asta! Doamne, cat ador felul ei de a scrie. Reuseste sa ma cucereasca imediat, de la prima pagina! Cel mai mult mi-a placut misterul care inconjoara povestea, faptul ca niciodata nu poti stii ce se va intampla. Iar asta cred eu ca e cea mai mare calitate a unei carti: faptul ca nu stii ce se va intampla. La majoritatea cartilor nici nu trebuie sa citesti cartea ca sa stii ce se va intampla si tot continui sa speri ca nu va fi asa, insa in cele din urma te dezamageste. In schimb, toate cartile din seria Hush Hush au acest element in plus ce pe mine ma vrajesc de fiecare data cand le citesc. Am un respect profund pentru scriitoarea Becca Fitzpatrick si nu pot sa spun decat ca recomand cartile ei si astept cu sufletul la gura aparitia ultimei carti a acestei serii.

11 comentarii:

  1. Mie nu mi-a placut volumul. Sincer, ma asteptam la mai mult. Oricum, interesanta recenzia dar parca ai spus cam multe... adica faza ca Hank ar fi ruda cu ea mi se pare a fi spoiler pentru cei care nu au citit volumul 2.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pff, pai sa citeasca si ei macar vol.2 daca au intentia sa citeasca si recenzia la al 3-lea volum. Eu cand spun ca nu am dat spoilere, ma refer strict la ce nu se stie deja din volumul anterior.

      Ștergere
  2. Şi eu citesc Tăcere şi mi se pare awesome până acum :x Doar că e un picuţ frustrant că eu pot să-mi amintesc tot ce Nora nu poate x.x BTW, grozavă recenzie :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Iubesc seria asta si seria asta si m-a durut sufletul cand a vazut ca Nora nu isi aminteste de Patch. Si in volumul 4 au fost unele momente cand mi-a venit sa dau cu cartea de pereti, dar tot sunt trista ca s-a terminat seria pentru ca este seria mea de suflet.

    RăspundețiȘtergere
  4. Wow! Ai reusit sa scoti tot ce-i mai bun si improtant din carte. Eu la recenzie m-am intins o gramada, parca..:-?? :)) Eu am citit deja volumul si e geniaaal! Am citit si pareri negative dar, mie sincer mi-a placut mult si volumul 3.Deabia astep sa apara Finale si la noi.Stie cineva cand apare? A, poti trece te rog pe la blog-ul meu? Mi-ar prinde bine inca un urmaritor. Te roog! :o3 :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hei :)
      Nu, nu stiu cand apare cartea Finale. Cred ca anul viitor, toamna. Cei de la Litera se misca cam incet...
      M-am inscris pe blogul tau ^.^

      Ștergere
  5. Ohh, Patch(Jev) e grozav . Abia astept sa apara Finalul :x

    RăspundețiȘtergere
  6. Am citit primele doua volume, acum incerc sa imi fac o parere si despre cel de-al 3-lea. Sper ca anul acesta il voi citi si voi reusi sa continui povestea celor doi. :X

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce recenzie misto! :)) Mi-a placut volumul 3 cu mult mai mult decat Crescendo -care a fost naspaa. A avut replici pe masura, Nora a evoluat, Patch reuseste sa transpuna in cuvinte ceea ce spune, desi m-a enervat numele Jev 8-|

    RăspundețiȘtergere
  8. Super recenzia!!!Cred ca a fost mult mai reusit volumul 3 fata de Crescendo.Adica cum a putut ea sa se certe cu afghfkl de Patch,eu nu m-as fi certat niciodata cu el.Sfarsitul volumul Tacere a fost oauuuu, ca toata seria Hush Hush de altfel.Bafta la recenzii la fel de bune!!

    RăspundețiȘtergere

Parerea ta conteaza