duminică, 30 decembrie 2012

Planuri pentru 2013

Anul asta, mi-am indeplinit scopul - sa citesc cel putin 50 de carti.
Insa am si mai multe pretentii pentru anul ce urmeaza. Ma gandeam sa tin o lista cu cartile pe care le citesc si sa adaug de fiecare data cartea. Ar fi mai incitant:))

Oricum, am cateva carti pe lista pe care vreau neaparat sa le citesc in 2013, fie ca le am sau nu le am. M-am limitat la 5, ca sa nu va plictisesc asa de repede.

5. What's Left of Me - Cat Zhang
4. Bad Taste in Boys - Carrie Harris
3. Numere - Rachel Ward
2. Ordinary Magic - Caitlen Rubino-Bradway
1. The Winter Palace - Eva Stachniak

Voi cate carti ati citit anul asta?
Si care e cartea pe care va doriti cel mai mult sa o cititi?
 




Un comentariu:

  1. Waw,felicitari pentru duiumul de carti citite.Impresionant...Eu nu mai stiu exact cate carti am citit, dar pot spune ca mai multe decat in anul 2011.
    Iar cartea pe care vreau cel mai mult sa o citesc este ,,generala, cei mai naspa ani" sau ceva din literatura rusa.

    RăspundețiȘtergere

Parerea ta conteaza