vineri, 7 decembrie 2012

Promotiile librarie Libris! :)




5 comentarii:

  1. hmm,ar fi trebuit sa ceri si tu voie sa folosesti pozele,adica am stat ceva timp sa le editez,sa dispara fundalul alb...in fine

    RăspundețiȘtergere
  2. What?
    Le-am luat de pe blogul Librariei Libris. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. mda,chestia ca eu am luat imaginile din newsletter,nu au aparut pe nici un blog Libris...macar recunoaste,ce atata pam-pam,exact imaginile astea le-am pus eu la mine pe blog si le-am decupat/editat din newsletterul ala care continea mai multe oferte...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. wtf, ce naiba vrei sa recunosc, intra pe libris.ro si o sa vezi ca lunar apar imagini care se deruleaza una dupa alta. crezi ca esti singurul care posteaza despre librarie?!

      Ștergere
  4. sunt exact aceleasi pe care le.am facut eu,da-o incolo de treaba,te pomenesti ca stii sa le faci in format .png ...ma enerveaza chestia asta,pt ca eu am stat ceva timp sa le editez si le ia asa oricine..

    RăspundețiȘtergere

Parerea ta conteaza