duminică, 30 decembrie 2012

Recenzie: Harry Potter si Pocalul de Foc de J.K.Rowling

Recenzie

Anul acesta - anul IV pentru Harry Potter -, La Hogwarts, se va organiza Turnirul Celor 3 Vrajitori. Acesta consta in trei probe carora cate un reprezentant (campion) de la fiecare scoala - Durmstrang, Bauxbatons (sper ca am scris bine) si Hogwarts - trebuie sa le faca fata si sa obtina cat mai multe puncte. Premiul este "glorie eterna" si 1000 de galeoni. Visul oricarui vrajitor, mai ales al lui Ron Wealey. Insa nu pot participa decat elevii de cel putin 17 ani. Iar Harry, Ron sau Hermione nu au 17 ani. Insa un eveniment foarte ciudat se petrece: dupa ce sunt alesi 3 campioni, Harry este ales si el de catre Pocalul de Foc! Acum, toata lumea il considera trisor si mai ales Ron, cel mai bun prieten, cu care se cearta foarte rau. Intre timp, Harry si Sirius incearca sa afle cine i-a pus numele in Pocal si cine il vrea cu adevarat mort. Insa sfarsitul...sfarsitul e de milioane. Nu o sa spun mai multe, decat ca... Lordul Intunericului se intoarce, mai puternic ca niciodata, iar Harry este intr-un deosebit pericol!

Nota mea: 5/5


Parerea mea

Captivanta, plina de actiune si mister si cu unele faze amuzante, cartea a patra din seria Harry Potter, dupa parerea mea, le intrece pe toate. Poate ca am fost si speriata la un moment dat. Cate momente tensionate sunt in aceasta carte! Intai alegerea campionilor, apoi cele trei probe care par a fi foarte, foarte grele si apoi intalnirea lui Harry cu Cap-de-Mort. Este fascinant sa te gandesti cata durere trebuie Harry sa infrunte. Si Ron, pe mine m-a enervat foarte tare. Adica el e gelos pe Harry ca vai, iarasi are glorie si nu mai stiu eu ce, dar heeeeeei!, tu te poti intoarce acasa, la familia ta! Harry nu poate. Nu are parinti, iar familia Durlsey nici nu poate fi considerata familia lui.

M-a fascinat si profersorul Moody. La fel ca si pe Lupin, l-am considerat un profesor foarte bun si foarte de treaba, doar pentru ca a fost mai bun cu Harry. Adica, in fine, si pe Plesneala il ador, nu stiu de ce, insa cu Ochi-Nebun Moody e altfel. Este foarte inteligent si bun cu Harry! Sper sa fie prezent si in celelalte carti. Dar tot Sirius ramane personajul meu preferat. Categoric.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parerea ta conteaza