joi, 6 decembrie 2012

Castigator concurs fulger!

Heeeeeeeei! :)
Ati primit cadou de Mos Nicolae? Sper ca da :>


Imi amintesc cat de entuziasmata eram acum cativa ani, mergeam mereu sa verific daca e vreun cadou in ghetele mele.
Ce-i drept, niciodata nu mi le curatam! :)) 
Chiar sunt curioasa, voi ce ati primit?
La mine parintii au uitat. =)) Cum sa uiti?!

Asa, deci castigatorul concursului fulger estee...

welovethesimplelife

Scuze, dar chiar nu stiu cum te cheama :(
Astept un mail de la tine (sabrina8_dulcik@yahoo.com) cu adresa ta intreaga!

Cat despre restul, nu fiti dezamagiti! Mai urmeaza o groaza de concursuri.
Si, apropo, va place noul design? :o3

4 comentarii:

  1. Ai un design suuper dulce! Multumesc mult de cadou, am trimis un mail!:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Arata foarte bine designul! Felicitari castigatoarei! Te inteleg, si parintii mei au uitat.:)))

    RăspundețiȘtergere
  3. Tare designul! :) Felicitări câștigătoarei!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Felicitari castigatoarei. Sa te bucuri de premiu! ^^
    Imi place la nebunie noul design, e foarte reusit.

    RăspundețiȘtergere

Parerea ta conteaza