sâmbătă, 22 decembrie 2012

20.000!!!

Iuhuuuuuu, azi am implinit 20000 de vizualizaari! <3
Stiu ca pentru unii e putin, dar...omg!

Bloguletul meu mic si nevizitat nu mai este singuuur! <3
Va multumesc tuturor carora au fost alaruri de mine si care au comentat mereu la postarile mele.

Rose, ank_adaus, Simona si mai multi.
Dar am remarcat pe cineva in mod special, anume pe Anca. Draga mea, iti multumesc foarte mult! >:D< Nu stii cat de fericita sunt cand vad cate un comentariu pana si la postarile mele neinteresante si plictisitoare :))

Vreau sa-ti multumesc din suflet si, pentru efortul depus (pentru ca tot ai castigat tu un premiu), o sa strecor cate ceva pe acolo! :))

Va multumesc tuturor! 


3 comentarii:

  1. Pff, dacă te mai văd odată spunând că ai postări plictisitoare, nu ştiu ce-ţi fac :-w Felicitări pentru vizualizări şi la mai multee :* Uu, îmi văd şi eu numele aici *blushing*

    RăspundețiȘtergere
  2. Uuh! :x Felicitaari! Stai, stai! o.O EU? Ok, asta mi-a facut ziua. Nu stiam ca sunt chiar asa activa... =))
    Si da... ador blogusorul asta, a devenit un obicei sa trec pe aici.

    RăspundețiȘtergere

Parerea ta conteaza