joi, 27 decembrie 2012

Top 5 bloguri... citite anul asta?

Hei, ce mai faceti? :D
Craciun fericit, again. E ultima zi de Craciun. Cam trist Craciunul asta, ce-i drept, nici o petrecere, nimic. 
Eh, macar petrecem de Anu' Nou! :))

Cum ma plimbam eu pe blogurile pe care ma plimb de obicei, mi-a venit o idee sclipitoare: sa fac un top de cele mai bune 5 bloguri din acest an.
Daca toata lumea isi da cu parerea in legatura cu cartile, m-am gandit sa ma dau si eu cu parerea in legatura cu blogurile pe care le citesc zilnic.

Si acum, intr-o ordine complet aleatorie, am sa prezint blogurile mele preferate!

 Addicted to books
Rose are un stil de a scrie aparte!
Imi place, chiar daca de obicei palavrageste o groaza. 
Pe mine tot nu ma plictisesti :P
Click aici.


Niahara's World of Books
Probabil ca am mai mentionat, dar e unul dintre blogurile la care, daca primesc un email cu o noua postare, fac cam asa:


Niciodata nu ma voi satura de articolele scrise de Alexandra :D
Inca nu pot sa cred cum de nu-i obosesc bufnitele...
Click aici.

Bianca2b
Nu se poate sa te plictisesti pe blogul Biancai. 
Are o multime de articole ataat de diverse. Si cred ca are o mie de rubrici.:)) 
Nici nu stiu cum isi aminteste de toate.
Click aici.


Noi 2 si un blog
Adica, blogul lui Adry
Pe langa ca are simtul umorului, mai face si niste fan-arturi foarte frumoase. 
Si ii place sa ajute pe oricine, oricand.
Click aici.


I Eat The Books
Si ultimul, dar nu cel din urma, unul dintre primele bloguri pe care le-am urmarit si care mi-a ramas la suflet <3 
Iubesc cam totul la blogul asta si mereu o voi face. 
Click aici.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Asta-i tot. As fi sorit, totusi, sa mai prezicez vreo 20 =))
A, si pentru ca am vazut ca sunt multe persoane care sunt la inceput cu blogul, lasati link-ul in comentariu :) 
Craciun fericit! ^.^

11 comentarii:

  1. Vaiiii :o3 Cat de frumos ai vorbit despre toata lumea <3 Si despre mine o.O Esti o draguta!!! :*:*:*
    Acusica sunt la Cluj si d-aia nu prea am cand sa mai postez si mi-am lasat coleguta la butoane (Rose). Dar revin eu in ianuarie, odata cu noul an, si o sa ne destrabalam :)) deja am idei de rubrici noi si va pregatesc niste surpize cu Rose cu tot :))

    Mersi mult ca ai vorbit atat de frumos despre mine!! :*:*:*

    ps: fan-art-urile mele sunt nimic pe langa altii asa ca numa spune ca-s frumoase :)) :*:*:*

    A, si cine are nevoie de ajutor apelati la mine!! :))

    Petrecere frumoasa!! <3
    pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. as vrea foarte mult sa imi vada cineva blogul!Am facut si un concurs pentru doritori http://imaginationfactoryy.wordpress.com/
    Si mie imi plac foarte mult blogurile pomenite.Dar imi place mai mult cel al lui Adry!Ii faina povestea cu destinul!

    RăspundețiȘtergere
  3. Awwww, cât de drăguţă eşti! :* :* Nu mă aşteptam să mă găsesc aici *blushing*

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte dragut topul ^^ M-a amuzat hamsterul :))..

    RăspundețiȘtergere
  5. Ai primit o leapşă de la mine dacă doreşti să o faci >:D< : http://secretelecartilor.blogspot.ro/2012/12/liebster-award.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi, dar nu a mai fost o data anul acesta Liebster Award? :)) Adica am vazut ca toata lumea a revenit cu asta, dar nu ma prind de ce.

      Ștergere
  6. Wow, multumesc mult!! Sunt foarte fericita si ma bucur foarte mult ca iti place blogul meu.Sper sa iti placa in continuare! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Ma bucur enorm pentru cuvintele frumoase, si pentru faptul ca imi citesti blogul, chiar daca in ultima vreme am cam lipsit... Sa trec cu bine de revelion :), apoi, daca nu cumva apare altceva neprogramat, o sa revin in forta! Inca odata, ma bucur sa citesc cuvinte atat de frumoase la adresa blogurilor, nu numai cel al meu, si iti multumesc pentru fidelitate. Un An Nou cat mai frumos si plin de carti iti doresc! :*

    RăspundețiȘtergere
  8. Si eu care speram sa fie si bloguletul meu in lista favoritelor tale:-)
    http://deieri-deazi.blogspot.ro
    Dar cred ca nu am nici o sansa...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt convinsa ca blogul tau e foarte frumos dar, nu stiu daca ai observat, toate blogurile din lista sunt de carti. :)

      Ștergere

Parerea ta conteaza