sâmbătă, 8 decembrie 2012

Castigatori concurs de Mos Nicolae!

Edit: uitati si dovada spuselor mele. Alte doua persoane s-au mai inscris la concursul acesta, care s-a terminat ieri. Mda. :|

Buna prieteni! :)
As vrea sa incep prin a va multumi ca ati participat la concursul organizat de mine.
Apoi, as vrea sa nu va multumesc pentru faptul ca nu ati respectat regulile concursului, asa ca unii dintre voi ati fost descalificati.
Cei care sunt cu rosu sunt descalificati.

GFC: Adry (+10 intrari)
GFC: Simone Carys
GFC: Alex Toply
GFC: Dragutza Vale
GFC: JUSTME1998
GFC:Lexi
GFC:Nastya Paun
GFC: Roxana Matfei
GFC: Allie
GFC: dya_dyana
GFC:alexa yoana
GFC:Simona Husaru
GFC:Muresan Georgiana (nu am putut vedea linkul)
GFC:Alexandra Gheorghiev
GFC: ank_adaus
GFC:Cookiesor
GFC: Niahara
GFC: Adutza
GFC: Cristina Criss
GFC: sYmO
GFC: mirela_8923
GFC: claudiabunduc (nu am putut vedea linkul)
GFC: Nude
GFC: amy.kipps
GFC: alexa ale

Scuze, dar pur si simplu nu e corect sa premiez pe cineva care nu poate sa-si iroaseasca 20 de secunde din viata ca sa citeasca o amarata de regula (da, sunt directa!), care si asa era usoara. V-am eliminat pe toti cei care ori nu ati fost abonati prin GFC la blog, ori postarea cu care ati raspandit vestea nu era buna. Verificati inainte sa va suparati, pentru ca eu am facut-o cu mare atentie.

Sa va reamintesc premiile puse in joc!
1. Cartea "Finding Alice" de Andrea DiGiglio
2. Pachet de swag-uri surpriza + e-book "Never Gone"

Castigatorii au fost selectati prin intermediul site-ului random.org.
Fericitele noastre sunt...

1. Allie
2. Niahara

Felicitari, norocoaselor!
Allie, astept un mail de la tine cu adresa ta integrala in maxim 7 zile.:)
"sabrina8_dulcik@yahoo.com"


Cat pentru restul, pai bafta data viitoare si poate sunteti mai atenti!
Poate mai pe seara o sa postez si un concurs fulger, deci nu plecati prea departe.:))
Va pup! >:D<

12 comentarii:

  1. Felicitari castigatoarelor! >:D<
    E adevarat ca multi nu citesc regulile dar chiar daca le citim de multe ori nu ne prindem ca dam share gresit (de exemplu, eu :)) -> deobicei cand dai share pe twitter iti apare o poza cu postarea intreaga, incluzand si premiile din ea). Nu m-a deranjat faptul ca am fost descalificata doar faptul ca pe primii concurenti i-ai atentionat ca nu au intrarile valide si pe restul nu ;D ~~ Le-a crescut sansele de castig.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, stiu, si imi pare rau, dar majoritatea au gresit si e cam frustrant sa dai mesaj non-stop. Iti multumesc ca mi-ai spus despre facebook si sa stii ca esti invitata si la restul concursurilor de pe blog; se mai intampla.
      E valabil pentru toti :)

      Ștergere
    2. Stiu ca este frustrant mai ales cand te chinui sa organizezi un concurs. Pe viitor recomand sa nu ajuti pe nimeni ;D Asa toti au sanse egale. Voi mai participa la concursuri, fii fara grija (nu m-am suparat sau ceva :D)

      Ștergere
  2. Mi-am verificat inca o data intrarea in concurs si nu vad unde am gresit. Sunt abonata la GFC si am postat despre concurs pe facebook.
    As dori sa stiu ce a fost in neregula cu intrarea mea in concurs si de ce am fost descalificata din el, pentru ca daca a fost ceva din vina mea sa am in vedere acest lucru pe viitor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu am putut gasi GFC-ul tau in lista. Esti sigura ca este exact "Cristina Criss"?

      Ștergere
    2. Da, este numele cu care si comentez, de aceea am fost putin mirata cand am vazut ca am fost descalificata.
      Oricum, felicitari castigatorilor! :)

      Ștergere
    3. Te rog verifica si tu lista, chiar nu te aflii acolo. Am verificat la fiecare de vreo 3-4 ori si la tine am verificat si acum si chiar nu figurezi in lista, imi pare rau. De altfel, sunt inscrise vreo 10 Cristine, dar GFC-ul tau nu este acolo.

      Ștergere
    4. Chiar nu stiu de ce nu apare la tine in lista. Poti da click pe numele meu si sa vezi la blog-urile pe care le urmaresc ca si al tau apare acolo.

      Ștergere
  3. Multumeesc! Am trimis acum mail-ul!:D

    RăspundețiȘtergere
  4. Trebuia sa spui, in postare, si premiile concursului! Ti-am spus, citeste intai regulile...

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu, nu l-am vazut. Poti sa-mi trimit mail cu link-ul? :)

    RăspundețiȘtergere

Parerea ta conteaza