duminică, 23 decembrie 2012

Recenzie: Secretul lui Emily de Sara Shepard

Atentie! Recenzia contine spoilere.

Recenzie

Dupa ce o statuie pretioasa a mamei lui Emily dispare, deja suspectii au fost identificati:Spiridusii Veseli. Cine sunt Spiridurii Veseli? Patru fete fitoase cu care Emily trebuie sa se imprieteneasca pentru a afla daca ele sunt cu adevarat cele care fura din oras. Emily face pe Mos Craciun la mall, merge la petrecerea lui Cassie, sefa Spiridusilor si le castiga increderea, tocmai pentru a o pierde in seara in care cele 4 fete doresc sa fure de sub bradul orasului toate cadourile, bagand-o si pe Emily in asta. Totursi, Emily reuseste sa le recastige increderea...

Nota mea: 3,5/5


Parerea mea

Nu prea am ce parere sa-mi fac dupa o "carticica", ca sa spun asa, insa in mare mi-a placut. Poti invata din ea ca e greu sa castigi incredere si o pierzi foarte usor, iar minciuna strica totul. Actiunea a fost constanta, nu m-am plictisit mai deloc. Dar i-am scazut un punct si jumatate deoarece am stiut de la prima pagina ce se va intampla, iar asta a fost cam frustrant, pentru ca nu vreau sa vad asta la o carte. La fel ca si prima carte, "Secretul Hannei", "Secretul lui Emily" a fost o lectura placuta si scurta. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parerea ta conteaza