sâmbătă, 22 decembrie 2012

Recenzie: Harry Potter si Camera Secretelor de J.K.Rowling

Recenzie

Volumul 2 e de departe cel mai bun din serie, dupa parerea mea.
Dupa ce Harry Potter scapa de Cap-de-mort, o noua aventura il asteapta - aparent, Camera Secretelor a fost deschisa din nou. Harry, Ron si Hermione incearca sa afle cine a deschis-o inainte (si acum!) si ce se afla inauntru. Insa in timp ce acestia cauta adevarul, prin Hogwarts se savarsesc mai multe crime: copiii sunt impietriti. Un mare obstacol se abate asupra celor 3 prieteni cand raman 2, dupa ce Hermione este si ea impietrita. Hogwarts este pe cale sa fie inchis, iar Dumbledore este izgonit din Scoala de Magie, Farmece si Vrajitorii.
Insa Harry Potter si Ron Weasley nu se lasa descurajati si in cele din urma reusesc sa rezolve "cazul" si sa o salveze pe Hermione.
Dar cum?
Doar citind puteti afla...

Nota mea: 5/5



Parerea mea

Nu m-am putut oprii din citit. Seara, cand mama ma batea la cap, eu eram: "Nuu, mai...mai lasa-ma putin!".
Nu am mai simtit ca trebuie sa citesc mai departe de multa vreme. Poate am ramas nemancata de cateva ori, insa cum se poate sa nu fii dependent?!
Nu stiu cum reuseste Joanne, dar creaza o lume asaaaa de diferita in care, daca intrii, nu mai poti iesi. Si cel mai mult ma intristeaza gandul ca...la un moment dat, seria asta se va termina!
Bine, am multe carti in fata si abia astept sa le savurez pe fiecare! <3

Cat despre personaje, tot Baston m-a fermecat. Ah, si cred ca incep sa devin fan Plesneala :))
Dar pe mine tot Hagrid ma enerveaza X_x Nu stiu de ce!

Cat despre filme, primul a fost cam slabut, dar al doilea chiar mi-a placut. Eram curioasa cum arata Draco. Pacat, credeam ca o sa arate mai infiorator. Dar cu parul ala lins pe cap si cu mutra aia, nu m-ar tine nici sa-l jignesc! Cat despre Dumbledore, mi-ar placea sa apara mai des.

Prin cate drame trece Harry, nici nu vreau sa stiu ce se va petrece in al treilea volum. Cei drept, acesta m-a marcat si m-a uns pe suflet.<3 Sper doar ca aceasta lume sa nu se sfarseasca vreodata. Cand ma gandesc ce tare ar fi sa locuiesc si eu la Hogwarts, sa invat despre folosirea baghetei si, mai ales, sa joc Vajthat...
Am mentionat cumva ca momentele in care Echipa Cercetasilor joaca Vajthat sunt cele mai tari? Pacat ca sunt asa de rare in film, ador sportul asta. Cand citesc despre cum Harry prinde Hotoaica, parca simt ca eu am prins-o! =))

Un comentariu:

  1. Super recenzie. Eu am citit doar primul volum, dar ma provoci sa-l citesc si pe acesta. :> Descrierea ma fascineaza. Hermione impietrita?! Waff. O sa-l pun pe lista de cumparaturi, clar!
    Pentru că meriți, ești nominalizată aici:
    http://pierdutaintrelumi-byclara.blogspot.ro/2012/12/miros-de-cozonaci-multumiri-din-suflet.html

    RăspundețiȘtergere

Parerea ta conteaza