marți, 25 decembrie 2012

Baby, it's Christmassss!

Hello, people! :)
E Craciunnnnnnnnnnnnnnnnn <3

Ce faceeeti? :D
Pe mine m-a cuprins, asa, dintr-o data, un spirit dinasta puternic de Craciun si acum ascult numai muzica cu "Dear Santa".
Am facut si un amarat de brad de Craciun din carticele <3
Stiu ca e micut, dar imi place! :))


L-am impodobit cu prostii gen oja, lanturi si brelocuri si 
din cate vedeti am acolo si o medalie :))
Iar in varf e un pufulet in America <3

Siiiiii sub el, cadoul de la Mosul.
Eh, el o sa vina cu intarziere, stie el de ce ( >:) ). Dar am primit un pulover moale si draguuuut si o pereche de sosete..moi.
Iubesc hainele calduroase, le port si vara :))


 Vreau sa vad/citesc ce ati primit voi. Bombardati-ma cu link-uri si comentarii, 'cause it's Christmassss!
Probabil ca majoritatea sunteti plecati la mama naibii, ca sa petreceti, iar eu stau aici, forever alone.:(


 Ne mai vedem! (probabil ca nu, eu tot nu raman in casa!!)
Sa aveti un Craciun fericit, my dears. <3


 

5 comentarii:

  1. uite ce am primit eu + cateva dulciuri si haine astept parerea ta intr-un comm http://quietreadin.blogspot.ro/2012/12/a-venit-mosuuu.html sunt foarte frumoase si cadourile tale imi plac mult sosetele pufoase

    RăspundețiȘtergere
  2. Şi eu sunt tot aici :)) Acasă. Ca de obicei.
    Îmi place mult brăduţul tău din căricele :x Iar puloverul şi şosetuţele sunt aşaa cute :x Vreau şi eu :o3
    La mine Moşul a venit cu o tabletă şi un căţeluş de pluş uriaaş :D
    Crăciun fericit :* :* Te-am pupat :* :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Originala ideea cu bradutul, me gusta :x

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce brad frumooos! <3 ...şi sosetele! 8-> ... şi puloverul. :D
    Eu am primit haine, încălţăminte, dulciuri şi cărţi. - mult aşteptatele mele cărţi :X -.
    Crăciun fericit! :*
    PS: Şi eu am fost forever alone azi în casă. ^^ bine, cu family, dar nu se pune. :-"

    RăspundețiȘtergere
  5. Adorabile cadouri! Craciun fericit iti urez si eu, cu intarziere, si sa ai parte de toate lucrurile minunate pe care ti le doresti! >:D<

    RăspundețiȘtergere

Parerea ta conteaza