miercuri, 14 noiembrie 2012

Viata lui J.K.Rowling - ecranizata?!

S-a facut un film despre viata lui J.K.Rowling si eu nu stiam?!

Ei bine, aseara l-am vazut si am aflat foarte multe despre ea.
A fost un film foarte dragut, nu chiar cum mi-as fi imaginat totusi viata unei mari scriitoare.
Dar oricum, uitati-va, chiar si pe net, nu aveti ce pierde! Joanne Rolling a trecut prin multe de cand era tanara.

Stiati ca...

-autoarea si-a schimbat numele din Joanne Rowling in J.K.Rowling pentru ca se credea 
ca o carte scrisa de o femeie nu va fi citita de baieti si ca 
"K" vine de la Katherine, mama ei?

-Joanne a fost asistata social pana si-a luat job-ul de profesoara si si-a publicat cartea?

-sotul cu care autoarea de succes s-a casatorit era beat, 
tocmai acesta fiind motivul pentru care s-au despartit?

Ei bine, eu nu stiam!
Sa aveti o zi buna! :)  

2 comentarii:

  1. UN FILM?! Habar nu aveam. Oricum, stiam de faza cu K de la Kathleen sau Katherine si cea cu sotul alcoolic ;x

    RăspundețiȘtergere
  2. Interesant lucruri, nici eu nu le stiam. Probabil ca o sa vizionez filmul candva, dar ma intai cred ca ar trebui sa citesc cartile. :D

    RăspundețiȘtergere

Parerea ta conteaza