duminică, 4 noiembrie 2012

Interviu cu Diana Nixon - Love Lines

Hello! :)
Azi e duminica. Pacaat, s-a si terminat week-endul.
Eh, oricum, uitati mai jos un interviu foarte dragut luat unei autoare cu o carte foarte interesanta.
Enjoy! ^.^


1. Buna, Diana! Poti sa ne spui ceva despre tine si despre cartea ta " Love Lines "?
M-am nascut in Minsk, Belarus unde inca traiesc si lucrez la cartile mele. Sunt un avocat, insa cred ca scrisul este chemarea mea adevarata:) Nu m-am gandit niciodata ca o sa fiu scriitor, insa cand am inceput sa lucrez la Love Lines, ce a fost cartea mea fantasy de debut, am realizat cat de fericita eram cand scriam. Am o fiica ce inca este prea mica pentru a citi cartile mamei, insa sper ca intr-o zi va fi foarte mandra de cartile mele:) Love Lines este prima carte din seria cu acelasi nume. Este vorba despre povestea unei tinere, Eileen Clark, a carei viata nu a fost niciodata ceea ce pare a fi. Totul se schimba in momentul in care afla adevarul despre tatal ei, despre abilitatile lui supranaturale si talentele unice. Ea merge in Dever, o universitate privata pentru oamenii ca ea, unde o multime de provocari asteapta sa-i testeze puterea si vointa. Love Lines este o carte plina de aventuri, mistere si o iubirea frumoasa. Acum lucrez la cea de-a doua carte din serie numita "Songs of the wind". Sper ca va ajunge o continuare foarte buna pentru cititorii ce abia asteapta sa o citeasca.

2. Cand te-ai decis ca vrei sa fii scriitor?
Am scris prima carte acum un an, cand ceva din interiorul meu s-a schimbat si m-a facut sa realizez ca vreau sa fac ceva special. Niciodata nu am putut sa-mi imaginez ca scrisul cartilor poate deveni o parte esentiala din viata mea de zi cu zi. Insa acum stiu cat de minunat este sa faci ceva ce iti place asa mult.

3. Unde iti gasesti inspiratia pentru cartile tale? (daca nu este secret) Ai gasit-o vreodata in viata ta reala?
Incerc sa obtin inspiratie din tot ce vad in jurul meu: propria mea viata, familia mea si prietenii mei. Si imi place sa ascult muzica atunci cand muncesc la cartile mele. Chiar acum cateva zile am facut o lista cu melodii ce descriu lumea personajelor mele si atmosfera din Love Lines in general. Am facut trei playlist-uri diferite si le-am postat pe Goodreads si Facebook. Sper ca ii va ajuta pe cititori sa intre mai adanc in lumea cartii Love Lines.


4. Seamana vreunul din personajele tale cu tine?
Nu prea:) Am dat fiecaruia umpic din mine. Eileen are incapatanarea mea, Christian imparte pasiunea pentru muzica si cantatul la pian. Evan are atitudinea mea pentru oamenii pe care ii iubeste. Prietenii lui pot mereu sa se bazeze pe el si el va fi mereu acolo pentru cei ce vor avea nevoie de ajutor. Anna imparte pasiunea mea pentru flori si prietenii lui Christian - felul in care as vrea sa-mi cresc proprii copii.

5. Care este prima carte pe care ai citit-o?
Wow! Asta a fost acum mult timp!:) A fost o carte pentru copii numita "Motley Pullet".

6. Ai o carte favorita?
Sunt mult prea multe carti bune ca sa am una favorita:) Imi plac cartile fantasy, paranaormale si romance-urile contemporane.

7. Daca ar fi sa pleci intr-o calatorie, ce carte ai lua cu tine?
Beautiful Disaster de Jamie McGuire. Este una dintre cele mai recente carti pe care le-am citit. Mi-a placut foarte mult! Si abia astept sa citesc continuarea!!! :)

8. Spune-ne un lucru pe care l-ai schimba la oamenii din ziua de azi.
Cruzimea.

9. Este vreun moment din viata ta pe care l-ai retrai?
Sunt o multime de momente pe care le-as retrai! Ziua in care m-am casatorit, de exemplu, pentru ca a fost un moment asa de magic. Cand s-a nascut fiica mea, deoarece momentul in care iti vezi copilul prima data nu poate fi comparat cu nimic altceva. Ziua in care cartea mea a fost publicata si multe alte momente fericite:)

10. Ai vreun mesaj pentru cititorii romani? De ce ti-ai recomanda cartea?
In primul rand as vrea sa spun ca este o onoare sa am atatia fani ai seriei Love Lines in Romania! N este prima data cand acord un interviu pentru cititorii romania and chiar sper ca intr-o zi veti putea gasi cartea mea in magazinele voastre si nu doar pe Amazon:) Si sper ca oamenii care citesc carti nu vor regreta alegerea lor:) As recomanda Love Lines tuturor carora le plac romance-urile paranormale si povestile bune de iubire. Am incercat sa fac cartile mele unice si diferite fata de povestile din acelasi fel. Deci pot garanta ca daca cititi cartea Love Lines veti savura fiecare aventura si secret pe care personajele incerc sa le descopere.




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Uitati mai jos doua variante de coperti a cartii "Love Lines".
Mie una imi place a doua, e mai simpla si mai draguta.
Voi pe care o preferati?
Love Lines

 
Povestea incepe cu un vis viudat, ce a torturat-o pe Eileen nopti intregi. Incercand sa afle insemnatatea lui ascunsa, ea apeleaza la cea mai buna prietena a ei, Amanda, pentru ajutor. Cele doua merg la o ghicitoare ce prezice schimbari in viata lui Eileen.
Eileen si Amanda, a carei familii este una din cele sapte fondatoare a Denver, merg acolo pentru a incepe o viata noua si a primi educatie. Venind la universitate, Eileen il intalneste pe Christian, fratele Amandei, dupa care se indragosteste de la prima privire. Insa, cum afla mai tarziu, si Christian o iubeste pe ea.

Nici nu isi pot imagina ca acum mai multi ani vietile lor erau legate de vraji magice. Insa acum ei trebuie sa afle de ce...

Un comentariu:

Parerea ta conteaza