miercuri, 21 noiembrie 2012

Recenzie: Mai rau decat moartea de Charlaine Harris

Recenzie

Dupa ce lumea vampirilor este zguduita de uraganul Katrina si explozia Piramidei din Gizeh, Sookie incearca sa se puna pe picioare. Quinn, iubitul ei teriantrop, este dat disparut, iar majoritatea vampirilor cu care ea era prietena sunt morti, morti de-a binelea. Vampirii din Las Vegas au pus stapanire pe statul Louisiana si au omorat toti sefii, inafara de Eric Northman. Acum, Eric planuieste sa scape de seful vampirilor din Las Vegas, Felipe del Castro. Intre timp, Sookie descopera noi rude, anume pe strabunicul ei, Niall - zana - si pe nepotul ei, Hunter - care e ca si ea, un telepat. Sookie trece prin noi aventuri si se cufunda mai mult in misterele si razboaiele lumei supranaturalilor. Aparent, nu mai exista cale de intoarcere...

Nota mea: 10/5 (se poate? :o3)


Parerea mea

Am ajuns la al optulea volum, dar parca vad cum citeam prima pagina a acestei serii. Doamne, nu se poate sa iubesc un autor mai mult ca pe Charlaine Harris (si Kelley Armstrong, sa nu o uitam!)! Cartea asta chiar m-a prins si pana nu am terminat-o, aproape ca nu am mai invatat nimic pentru scoala! Stiu ca e rau, insa ador stilul autoarei si mereu ma cucereste. Intre intrigi nu exista decat, sa zicem, 3 pagini. De fiecare data cand un razboi se incheie, in 3 pagini deja incep sa moara alti vampiri, alti varcolaci..
Ador seria asta. Si cel mai rau imi pare ca o sa aiba un sfarsit! Nuuu...
Respect pentru Charlaine Harris! 

3 comentarii:

  1. Foarte frunoasa recenzia :) felicitari

    RăspundețiȘtergere
  2. Azi mi-a ajuns premiul :) multumesc mult este foarte frumos

    RăspundețiȘtergere
  3. am si eu cartea.mai am o saptamana de libertate,sper sa apuc sa ajung si la ea,faina recenzia!

    RăspundețiȘtergere

Parerea ta conteaza