miercuri, 7 noiembrie 2012

Castigator concurs fulger!

Iuhuuuuuuu!
Oh da, oh da, oh da! <3
Cred ca mai bine de atat nu se putea - am facut foarte bine la geografie, desi imi era o frica de nici nu vroiam sa ma duc la scoala! :)) Oricum, am invatat majoritatea raurilor (si podisurilor si muntilor si campiilor si insuleleor si peninsulelor si lacurilor si...tac)

...si am si copiat umpic, dar cine nu a facut-o?! :)) Profa a plecat din clasa - unii dintre noi credem ca a facut-o special pentru noi. Dar pe mine nu ma mai intereseaza, pentru ca o sa iau 10 sau 9. Si noua e bun, la cat de nasol a fost testul. Harta muta.

Oricum, eu trebuie sa anunt altceva! :))
Castigatoarea este ank_adaus.
4 iunie 2012 era data in care a fost lansata cartea " What a Texas Girl Wants ".
Pai sa te bucuri de ea! ^.^ Iti dau acum un mail.

Bine, hai ca ma duc din nou la invatat. Nu am scapat nici pe jumatate! Maine am la mate ( am incurcat-o. rau ) si la fizicaa <3
V-am lasat! >:D<

2 comentarii:

Parerea ta conteaza