duminică, 25 noiembrie 2012

In my mailbox (+Gaudeamus)

Hei, prieteni! :)
Stiu ca e cam tarziu pentu un In my mailbox, insa am vrut sa fac unul si pentru saptamana aceasta :)
Asa ca uitati ce carti am primit/cumparat pana acum.



De la Gaudeamus mi-am luat astazi cartile:
-Secretul lui Emily (Leda)
-Numere (RAO)
-Maximum Ride 2 (Leda)
-Magie de doi bani (Leda)
-Apocalipsa 1 si 2 (Nemira)

Ofertele nu au fost foarte bune, insa ma hotarasem sa-mi iau ceva si asa am facut! :))
Cel mai mult ma bucur pentru Magie de doi bani <3 <3


Cu revista Bravo mi-am luat cartile "Hollywoodul e ca un liceu de fite" si "Privilegiul", ambele de Zoey Dean. 
Sunt asa dragute! ^.^


Cartile "Aripi" si "Secretul Hannei" le-am castigat.
Aripi de pe blogul Alexandrei si Secretul Hannei de pe blogul Simonei.
Va multumesc! :*


Iiiiiiiii :x:x
Voi credeti in iubire la prima vedere?
Ei bine, eu acum cred, pentru ca m-am indragostit de cartea "The Burning".
Cum s-a intamplat asta?
Am gasit-o intr-o biblioteca dintr-un hotel unde am fost cazata weekendul asta si am citit cat de mult am putut din ea, dar nu am putut sa o termin.
Si cand a vazut mama cat de trista sunt ca trebuie sa renunt la ea...mi-a cumparat-o!! Am sarit in sus pana am ametit. Uhh <3 E asa moale si...ok, o zic si eu: iubibila!


Siiiiiiii aici sunt toate cartile de saptamana asta :)
Voi ce carti ati mai primit?

7 comentarii:

  1. Achizitii bogate :X.Ma bucur pentru tine :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Cate carti! o.O Abia astept sa vina si curierul la mine.. haide frate, misca-ti fundul! X(

    RăspundețiȘtergere
  3. Vai, ce multe carti! Iti doresc lectura placuta. :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Vai ce multe carti! Eu mi-am luat de curand Insurgent, si astept sa vin seria "Ingerul noptii"~:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Waa, ce multe sunt <3 Lectura placuta, scumpo :* Eu n-a, putut sa ajung la Gaudeamus, din pacate :(

    RăspundețiȘtergere
  6. Super tari cartile primite/achizitionate!!! Ma bucur ca ti-a ajuns cartea! Lectura placuta caci vei avea mult de lecturat!!
    Foarte tare faza cu The Burning! Ma bucur ca o poti continua acasa :D

    RăspundețiȘtergere

Parerea ta conteaza