joi, 22 noiembrie 2012

Leapsa: 7 secrete

 Buna, ce mai faceeeti? :)
Multumesc, Adry, ca mi-ai pasat si mie aceasta leapsa! :)
O poate lua toata lumea si oricine :D
Acuuum, pregatiti-va sa-mi aflati secretele.
Shh!
*tobele*

#1

Sunt cea mai buna la sport!
Fie ca e vorba de capra, de volei sau de fotbal, ma adaptez imediat.
Mnu ca ma laud, dar sunt cea mai sportiva de la fete si de obicei fac ceea ce fac [cu saritul caprei la maxim si toate sariturile de pe saltele =))] doar pentru ca imi place sa fiu in centrul atentiei, mai ales pentru baieti! :))
Nu in sensul ala, ci in sensul alalalt, adica ii prefer pe baieti ca prieteni


#2

Iubesc fizica.
Poate ca e de vina profa, dar ma adora!
Imi place sa ies la tabla si sa am senzatia aia ca stiu ce fac si ca toata lumea sa uita la mine ca la un geniu!
Ironic, sunt praf la mate. Mda, ce sa si faci.


#3

Am o slabiciune pentru Eric Northman din Vampirii Sudului.
Ma indragostisem inainte sa-l vad pe Alexander, actorul care-l joaca pe Eric, dar dupa e si mai hot! <3
Adica uitati-va si voi la muschii lui...

[trebuia sa o maresc!:))]

#4

Cover = everything
Daca nu-mi place coperta cartii, nu are nici o sansa sa ajunga in biblioteca mea.
Da, eu judec dupa aparente, iar coperta este ceva important pentru mine! Nu trebuie sa fie perfecta, dar daca e ceva de genul asta, mai bine ma bag la o poezie de Eminescu:

 
#5

 Vreau sa ma mut in America definitiv.
That's all.



#6

Mi-ar placea sa urmez o cariera de medic.
Nu m-am gandit inca ce fel de medic, insa ar fi foarte tare chirurg! (mda, nu visez eu la asta)
Visez chiar sa ajung un medic dinala super smecher care are asistenta si de toate! :))
Am ales-o mai ales pentru ca...nu are matematica X_x





#7

Ultimul meu secret e ca *iubesc sosetele pufoase*.
Da, ati auzit bine =))
Cui nu i-ar placea sa poarte niste sosete de lana in casa?! Eu am vreo 20 de perechi si le iubeeesc! 
Mai ales pe cele cu modele dragute.
Yeah, I know. I'm weird.

 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Gata, acum imi stiti toate secretele!
Happy BlackFriday. =))

3 comentarii:

  1. Mă bucur că a ajuns şi la tine, chiar mi-am ucis messu' azi şi n-am putut intra :( :*:*

    Noroc că Eric avea cearceafu pe el :)) *sau cum pana lu dudu s-o scrie :o3*
    Ihhh fizicăăăă x_x
    Doctor, Doctor Pistrui b-) aşa te vreau :*
    Şi eu aş vrea în America sau Anglia :)):X
    şooooooseeeeeeteeeeee :x:x:x

    Happy Black Friday şi ţie!! :*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Ihm, Sabriiiii :o3

    Te invit la concurs!! :):*:*

    http://noi2siunblog.blogspot.ro/2012/11/surprizaaaa.html

    RăspundețiȘtergere
  3. Ihm Sabriii :o3

    Te invit la concurs!! :):*:*

    http://noi2siunblog.blogspot.ro/2012/11/surprizaaaa.html

    RăspundețiȘtergere

Parerea ta conteaza